Ik heb sinds 4weken nu een Philips 40pfl 8505H tv en ik ben er zeer tevreden over maar zit met een probleem. Heb afgelopen donderdag een 3d brillen set gekocht voor mijn tv maar wanneer ik een film kijk is de voorgrond harstikke scherp maar de achtergrond is wazig. Ik speel het af vanaf mijn laptop via hdmi kabel naar mijn tv. Kan iemand mij toevallig uitleggen wat het probleem kan zijn?
Alle films hebben dit toch? Heeft met focus van de camera te maken. Zeker als er van 2D films 3D films gemaakt worden is het extra opvallend, omdat jij op iets wil focussen, wat niet kan.
Dit legt het wel goed uit: http://paulboylan.wordpre...atar-the-3d-was-annoying/
Dit legt het wel goed uit: http://paulboylan.wordpre...atar-the-3d-was-annoying/
[ Voor 68% gewijzigd door BCC op 24-10-2011 21:53 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
maar hoe kan het dan dat bij transformers 3d fso in de bioscoop zelf het niet wazig is de achtergronden via zon goedkope 3d bril en als ik thuis zit dat het wazig word. Heeft het niets te maken met dat ik via laptop afspeel. Want het is gewoon geen doen om 3d zo te gaan kijken
Misschien even demo vragen in een winkel om te kijken of het normaal is? Liefst met dezelfde film natuurlijk
.
Komt omdat het 3d in de bios 300x beter is als thuis op een tv, maar ik moet zeggen ik niet het probleem heb op mijn LG lx9500.
Ik ben het niet helemaal eens met Mektheb maar dat terzijde, de 8505 heeft helaas hele slechte 3D support.
Philips geeft aan dat dit komt doordat de 8505 een van de eerste generatie's 3D tv's is (wat natuurlijk geen goede rede mag zijn)
Op het Philips Support forum wordt hier ook veel over geklaagd.
Philips geeft aan dat dit komt doordat de 8505 een van de eerste generatie's 3D tv's is (wat natuurlijk geen goede rede mag zijn)
Op het Philips Support forum wordt hier ook veel over geklaagd.
[ Voor 18% gewijzigd door Nano2009 op 25-10-2011 09:39 ]
Ik heb philips gebeld en die komen morgen langs om te kijken naar het probleem.Goede service van philips ben alleen bang dat het geen enkele zin hebt omdat ik denk day ik hem vanaf me laptop afspeel (VLac mediaplayer) via hdmi kabel naar men tv
zojuist is iemand langs geweest voor reparatie van mijn tv maar de philips helpdesk heeft het bedrijf wat het gaat repareren verkeerd ingelicht over het probleem van de tv het enige probleem zou zijn de firmware maar die was allang up to date. Nu gaan ze een nieuwe moederbord bestellen en die vervangen in mijn tv. Ik heb zo'n idee dat het niet gaat werken alleen al om het feit dat dezer tv net 1 maand oud is...
Pagina: 1