Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal weken geleden deze tv gekocht en bevalt me uitstekend nou ben ik toch het één en ander een beetje aan het uitvogelen, ik heb een externe HDD disk gekocht en heb daar wat avi ,divx,wmv bestanden op gezet dat werkt allemaal perfect nu heb ik een mkv bestand er op gezet maar dan zegt hij dat hij dit bestand niet kan lezen, mijn HDD is een 500gb ram HDD en is NFTS geformateerd kan het zijn dat hij tot een maximaal aantal gig kan lezen? of gewoon het hele bestand mkv niet kent?

Ik hoop dat iemand hier een oplossing overweet en of ik dit topic in het goede forum heb geplaats.

mvg Nick

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:40

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

De volgende vragen komen in mij op:
1. Werkt het MKV file wel op een ander medium?
2. Heb je de user manual goed gelezen? zo niet wellicht ergens een setting fout staan?
3. Wat bedoel je precies met: "NFTS geformateerd kan het zijn dat hij tot een maximaal aantal gig kan lezen?"

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Verwijderd

MKV is een HD file, er zijn maar zeer weinig tv's die dit af kunnen spelen.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-02 12:06
Mijn LG LX9500 kan het prima afspelen :), dus er zijn lg's die het wel doen, denk alleen jouw type niet.

Verwijderd

Topicstarter
KingTenteehje schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:06:
De volgende vragen komen in mij op:
1. Werkt het MKV file wel op een ander medium?
2. Heb je de user manual goed gelezen? zo niet wellicht ergens een setting fout staan?
3. Wat bedoel je precies met: "NFTS geformateerd kan het zijn dat hij tot een maximaal aantal gig kan lezen?"
1. Ja het werkt wel op een ander medium.
2. Nee nog niet gedaan
3. NFTS geformateerd de HDD dan, ik weet niet tot het aantal gig een tv zou moeten kunnen lezen vanaf een HDD.

Verwijderd

Wat zegt de handleiding van je TV? m.a.w. wat heb je zelf al geprobeerd?

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-02 21:44

Praetextatus

the dutch_paki

Je kunt waarschijnlijk een bepaald type mkv's afspelen. probeer nog een paar verschillende mkv bestanden en dikke kans dat je andere wel weer kunt spelen.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Zit er toevallig een DTS track in je MKV bestand?
Ik lees vaker berichten over ingebouwde mediaspelers in TVs (zoals bij LG) welke geen bestanden met een DTST audiotrack af kunnen spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem uiteindelijk toch werkend gekregen maar nu mist de ondertiteling nog, zwaar irritant dus terwijl hij op de pc wel ondertiteling weergeeft en op de tv niet?

iemand enige oplossing?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:35:
Ik heb hem uiteindelijk toch werkend gekregen maar nu mist de ondertiteling nog, zwaar irritant dus terwijl hij op de pc wel ondertiteling weergeeft en op de tv niet?

iemand enige oplossing?
Waarschijnlijk zitten de subs in de MKV ingebouwd. Met een programma zoals MKV Extract eruit halen en waarschijnlijk werkt het dan wel. Moet ik met de Samsung UE46D8000 hier ook doen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1