[8800GTX] beeldopbouw ververst vaak niet

Pagina: 1
Acties:

• NitSuA
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb een nvidia 8800GTX met de laatste drivers en windows 7 x64.

Ik heb vaak last van het niet goed bijwerken van de schermopbouw, dus dat als je bijvoorbeeld een venster sluit, de rand nog blijft staan op je desktop, totdat je er met een ander schermpje overheen sleept.

Kan ik hier iets aan doen? Heeft het met hitte of drivers te maken?

Moet er wel bijvertellen dat ik ben overgestapt van een 8600 naar een 8800GTX zonder de drivers te uninstallen en te herinstallen. Maar misschien is het wel warmte? (ik hoor de ventilators niet hard draaien, maar in games wel .. )

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:24
Ververs je drivers eens

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 23:16
Hij heeft de laatste drives toch al. dat zegt hij zelf.

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-02 18:29
Cor453 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:41:
[...]

Hij heeft de laatste drives toch al. dat zegt hij zelf.
Hij heeft zijn drivers toch niet ververst. dat zegt hij zelf.

• NitSuA
Bedankt voor de reacties, maar de nvidia drivers worden toch al standaard helemaal geuninstalled, bij een driver update?

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-02 18:29
Niet standaard, dat moet je zelf aanvinken, ten tweede gaf je zelf aan dat niet te doen.

Maar om helemaal zeker van je zaak te zijn, verwijder eerst de oude drivers met Driversweeper en installeer dan de laatste drivers voor je 8800.

• NitSuA
heb keer op keer de drivers geuninstalled in windows. uiteindelijk uitgekomen bij de windows drivers.
toen de laatste nvidia drivers geinstalled en aangegeven "clean install". Tot op heden geen problemen! ik hou jullie op de hoogte mocht het terugkomen. alvast bedankt!
Pagina: 1