Vreemd probleem: touchpad van packard bell netbook stopte plots met werken. Ik dacht iets met drivers, dus installeerde drivers opnieuw, werkte niet. Netbook aan de kant gelegd, dag later opgestart, touchpad werkte weer. Probleem opgelost dacht ik, maar na een aantal minuten stopte het opnieuw van werken. BIOS opties bekeken en alle google oplossingen die ik tegenkwam. Uiteindelijk beslist om OS opnieuw te installeren, werkte in het begin, maar na een tijdje (aantal minuten) werkte het opnieuw niet. Uiteindelijk is de netbook een paar weken in de kast gevlogen, tot vandaag omdat mijn vriendin hem wil gebruiken. Ik dacht om meteen een live cd van ubuntu te booten, daarin zou alles moeten werken zonder dat het aan software problemen kan liggen ofzo dacht ik. En het werkte, alles startte probleemloos op en het touchpad werkte ook, meteen beslist om ubuntu te installeren vanaf de live cd, tot plots na een 10tal minuten het touchpad plots niet meer reageerde.
Ik begrijp er niet meer veel van: telkens als hij enige tijd uitgeschakeld was, werkte het touchpad enkele minuten om daarna op niets meer te reageren... Mss dat iemand van jullie de oplossing weet?
Ik begrijp er niet meer veel van: telkens als hij enige tijd uitgeschakeld was, werkte het touchpad enkele minuten om daarna op niets meer te reageren... Mss dat iemand van jullie de oplossing weet?