Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vage vastlopers met xps 17

Pagina: 1
Acties:

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-11 15:23
Hee tweakerz!

Ik heb een raar, en voor mij compleet nieuw probleem met mijn xps 17.
als ik thuis ben werkt mijn laptop perfect! geen problemen niets,

zodra ik op school ben loopt mijn laptop elke 30 minuten vast. ik had het idee dat dit met het netwerk te maken had wat wij op school hebben, dus ik mijn netwerkkaart uitgezet, en voila, geen vastlopers. nu heb ik al geprobeerd mijn netwerkkaart driver geupdate maar dit mocht niet baten.

wat kan dit zijn? voorheen deed mijn laptop het wel gewoon op school, dit verschijnsel doet zich sinds 1-2 weken voor. en naar mate de 2 weken langer worden gebeurd het steeds vaker.

dus tweakers, ik ben echt clueless. en google haalt ook niets uit want "laptop werk thuis, maar op school niet" is niet echt een lekkere zoekvraag :+

Groetjes en alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je al bij de IT op school gevraagd of zij iets veranderd hebben?

Je zult verder veel meer specifieke informatie moeten geven, nu beschrijf je het probleem ("het doet pijn") maar vertel je niet waar precies.

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 24-10-2011 17:52 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jessy100
gambieter schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:51:
Heb je al bij de IT op school gevraagd of zij iets veranderd hebben?
nee, ik dacht dat ik dit probleem bij mijzelf moet zoeken, klasgenoten hebben geen vastlopers + met die mensen van de IT valt niet echt te praten eerlijk gezegd, dat zijn mensen die daar werken als afstudeer stage, het gaat zo slecht dat het schoolnetwerk er om de 10 minuten uit klapt.

vastlopers: compleet vast, muise beweegt niet meer en de scooter moet gereboot worden door uit te zetten met het knopje. dit gebeurt alleen op school en niet thuis. dat is het hele probleem

[ Voor 16% gewijzigd door jessy100 op 24-10-2011 18:03 ]

Verwijderd

Controleer de event logs?

Dit lijkt me overigens meer iets voor CSA..

• jessy100
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:49:
Controleer de event logs?

Dit lijkt me overigens meer iets voor CSA..
logs:

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/1443/eventlogsxps17.png

Kritiek 6-10-2011 10:46:10 Kernel-Power 41 (63)

en dat meerdere malen

[ Voor 73% gewijzigd door jessy100 op 25-10-2011 17:17 ]