Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media Player gezocht

Pagina: 1
Acties:

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Voor de Muziek-PC bij mijn Scouting zoek ik al een tijdje een goede mediaplayer. Het probleem bij normale mediaplayers zoals WMP en iTunes is dat als mensen een nummer in de playlist willen zetten vaak per ongeluk de playlist verwijderen en/of het nummer direct afspelen zonder dat het vorige nummer compleet wordt afgedraaid.

Ik zoek dus een media player die makkelijk en simpel in gebruik is en dat je makkelijk nummers in de afspeellijst kunt zetten zonder dat je per ongeluk de hele afspeellijst vernaggelt. Een beetje een mediaspeler die ze ook in kroegen hebben ;)

Ik hoop dat jullie mij aan een mooi programmaatje kunnen helpen.

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Bij ons in het studentenhuis wordt Foobar2000 gebruikt om muziek af te spelen. Het werkt erg eenvoudig en ondersteunt ook meerdere playlists. Een andere optie is het goede oude winamp.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
philotra schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:39:
Ik zoek dus een media player die makkelijk en simpel in gebruik is en dat je makkelijk nummers in de afspeellijst kunt zetten zonder dat je per ongeluk de hele afspeellijst vernaggelt. Een beetje een mediaspeler die ze ook in kroegen hebben ;)
Volgens mij kan dat bij elke media player als je weet wat je doet ;) Je zou eens op downloads.com kunnen kijken, daar staan ongetwijfeld opties tussen die doen wat jij wil.

Desktop | Server | Laptop

• philotra
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Rupie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:16:
[...]

Volgens mij kan dat bij elke media player als je weet wat je doet ;) Je zou eens op downloads.com kunnen kijken, daar staan ongetwijfeld opties tussen die doen wat jij wil.
Dit is het hem nou juist, vaak willen mensen een nummer opzetten die geen verstand hebben van winamp/WMP/Foobar2000 en dan gooien ze gelijk met 2 drukken op de knop het nummer aan en de playlist weg. Ik zoek dus een media speler waarbij het nummer, als je erop klikt, in de playlist komt en niet gelijk gaat afspelen. Een beetje een Jukebox-idee. Iemand nog suggesties?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
philotra schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Dit is het hem nou juist, vaak willen mensen een nummer opzetten die geen verstand hebben van winamp/WMP/Foobar2000 en dan gooien ze gelijk met 2 drukken op de knop het nummer aan en de playlist weg. Ik zoek dus een media speler waarbij het nummer, als je erop klikt, in de playlist komt en niet gelijk gaat afspelen. Een beetje een Jukebox-idee. Iemand nog suggesties?
Bij foobar2000 kan je kiezen wat double click op een nummer doet. Nu weet ik niet of het mogelijk is om daar een enqueue actie aan te hangen maar dat denk ik wel.

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-11 14:47
In foobar2000, ga naar preferences (ctrl+p) - shell integration en zet een vinkje bij 'set "enqueue" as the default action'. Je kan daar ook nog allerlei andere dingen instellen, zoals dat de player naar voren komt als je nummers toevoegt. Naar mijn mening de beste en meest volledige players!
Pagina: 1