Ik heb allerlei onderdelen besteld om een nieuw systeem te bouwen. Dit gaat de allereerste keer worden dat ik zoiets doe.
We zullen er even vanuit gaan dat het inbouwen me goed afgaat, zo niet heb ik daar nu ook meteen een topic voor
Maar, wat moet er gebeuren bij het aanzetten?
Moet ik eerst Windows 7 installeren? En daarna drivers installeren van de desbetreffende website?
Moederbord, GPU en SSD? (voor de rest is er niks dat geïnstalleerd moet worden toch?)
Of moet de SSD geflashed worden ofzo voordat ik er een OS op zet? Zo ja, hoe dan.
En ik had ook iets gelezen dat bios instellingen veranderd zou moeten worden? Bus snelheden van moederbord bv (zoiets stond me bij), om op normale snelheden te komen.
Is dit waar, en waar zou dit allemaal bij moeten gebeuren?
Of zijn er programma's die je kunt laten draaien en zo dus ook kunt controleren of alles goed werkt en op juiste snelheden.
We zullen er even vanuit gaan dat het inbouwen me goed afgaat, zo niet heb ik daar nu ook meteen een topic voor
Maar, wat moet er gebeuren bij het aanzetten?
Moet ik eerst Windows 7 installeren? En daarna drivers installeren van de desbetreffende website?
Moederbord, GPU en SSD? (voor de rest is er niks dat geïnstalleerd moet worden toch?)
Of moet de SSD geflashed worden ofzo voordat ik er een OS op zet? Zo ja, hoe dan.
En ik had ook iets gelezen dat bios instellingen veranderd zou moeten worden? Bus snelheden van moederbord bv (zoiets stond me bij), om op normale snelheden te komen.
Is dit waar, en waar zou dit allemaal bij moeten gebeuren?
Of zijn er programma's die je kunt laten draaien en zo dus ook kunt controleren of alles goed werkt en op juiste snelheden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 51,94 | € 51,94 |
| 1 | Samsung SH-S222AB/BEBE Zwart | € 15,- | € 15,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (Window Edition) | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Cooler Master V8 | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX650M | € 86,11 | € 86,11 |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9B Low Profile Blue | € 43,99 | € 43,99 |
| 1 | Sapphire HD6950 Dirt3 Edition | € 228,- | € 228,- |
| 1 | Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | € 116,- | € 116,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.030,79 | |