Toon posts:

groen spul

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is mischien een errug dome vraag maar wat is dat groene spul op m'n duron 800?.het is helemaal gesmolten,kan ik het eraf halen???,of heeft het nog nut ook.

ik heb al bij search gekeken maar daar werd ik niet veel wijzer!:?

bvd. Ed (8>

p.s. ik heb m'n hele proc met coolpasta ingesmeerd,alleen lees ik nu weer dat alleen het midden genoeg is.kan dat kwaad?*D

Verwijderd

je bedoelt dat groene plek dat alleen aan één kant van de core zit, dat lijkt op gesmolten plastic ofzo.

dat hoort daar te zitten, niet ervanafhalen :*

Verwijderd

Topicstarter
maar het smelt all over the place,het is echt een beetje een zooitje:):):):):):)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 21 maart 2001 14:41 schreef carpman het volgende:
p.s. ik heb m'n hele proc met coolpasta ingesmeerd,alleen lees ik nu weer dat alleen het midden genoeg is.kan dat kwaad?*D
Smeer het vooral DUN!!!!!! Het helpt niet bij het koelen. het helpt alleen bij het wegwerken van luchtspleten. Hoe minder lucht/koelpasta/anderezooi er tussen je core en je koellichaam zit, hoe beter

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
thx, ik haal het er gelijk vanaf,maar is het nou normaal dat die groene zo is gesmolten??de ene helft zit op m'n koellichaam geplakt!!:?

mvg. Ed

Verwijderd

Uhm... is dat niet een restant van die sticker achtige dingen die ze aan de onderkant van heatsinks plakken... ?

Ik heb de mijne er met terpentine afgehaald (snel en was enige troep die we hadden) en ik doe er straks koelpasta of zo onder...

Hoe je die restanten eraf krijgt weet ik niet.. misschien dat terpentine werkt (hoor zeggen dat het slecht is voor printplaten.. zal dan misschien ook wel voor plastic zijn...)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
Pics!! :P

Verwijderd

Weetniet of AMD dat ook z'n cpu's rot maar op m'n Intelletjes zit wel een transparant prutje wat inderdaad voor groen door kan gaan en dat smelt ook van de core af, volgens mij is het een soort van koelprut van intel ofzoiets

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

O ja wil tie weer pics zien :)
Van een ondergedompelde Duron in een bakje prut... :P

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/cfsimoni/koelprut.jpg

Waarschijnlijk is het deze groene koelpasta.. Heb het ooit gekocht voor 25 piek een tube.. werkt alleen voor geen meter bij me (is te dun, smelt alle kanten op en wordt daarna nog hard ook vaak).. zelfs dat witte spul van 5 piek koelt nog beter :(
Pagina: 1