Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logout kan niet uitloggen

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Ik wilde net een sessie uitloggen van een andere PC.

Op de link logout, kom je op de frontpage, waar je sessies niet zichtbaar zijn, maar wel de 3 opties hebt:
- Huidige sessie uitloggen
- Alle sessies behalve deze uitloggen
- Alle sessies uitloggen

Voor het overzicht moet je eerst ergens anders naar toe, waar je dan de lijst met sessies krijgt.

Daar kan je sessies selecteren en uitloggen, maar de huidige sessie mist de optie om die te selecteren.

Het zou eigenlijk wel handig zijn als je bij de link naar het uitloggen met die 3 keuzes, gelijk dat overzicht hebt. Vind het erg omslachtig, dat kan toch makkelijk op 1 pagina?

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i1190.photobucket.com/albums/z448/zartoxide/log-out.jpg

Win XP Pro SP3 Firefox 7.0.1 (bovenste sessie was op een NL systeem, met NL browser, onderste is UK systeem en UK browser)

Of het een bug is, geen idee. Maar als dit by design zo is, beschouw deze post maar als een feature request ;)

Ey!! Macarena \o/

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Klopt volgens mij gewoon, je huidige sessie kan je niet via 'Openstaande sessies' beëindigen. Als je alleen je huidige wilt uitloggen, moet je bij het eerste scherm 'Alleen deze sessie beëindigen' kiezen.

Op zich zou het wel kunnen om die specifieke sessies al gelijk bij uitloggen te laten zien, ruimte zat, maar het lijkt me ook weer niet altijd en voor iedereen nodig. Misschien dat het daarom op een aparte pagina is gezet.

The devil is in the details.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De pagina met openstaande sessies is direct toegankelijk via het menu-item My Tnet > Sessies. Ik ben helemaal voor het vereenvoudigen van functionaliteit. De vraag is of bezoekers die sessies willen verwijderen dit verwachten te kunnen doen op de uitlogpagina of sneller hun vinden als er een aparte pagina en een apart menuitem voor sessiebeheer is.