Cheap Wireless Cameratje problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een cameratje ontvangen via uit vanuit China. Het kostte maar zo'n 20 euro maar toch een praktisch dingetje. Het probleem wat ik nu echter heb is dat het heel moeilijk is ged beeld te krijgen uit het draadloze cameratje.

Beeld als deze: YouTube: 208C Wireless Camera Test , zou al meer dan voldoende zijn, maar ik heb het gevoel dat er iets goed mis is met de antenne sinds biuj de minste aanraking er weer ruis op het beeld komt en het weer 15 minuten klooien is om het beeld weer goed te krijgen.

Dit is het product waar het om gaat:
http://www.made-in-china....ireless-Color-Camera.html

Nog fototje om te verduidelijken waar het om gaat:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/25us0vc.jpg

Heeft iemand tips hoe ik het een soort van kan Tweaken? Moet ik dan het antennetje vervangen ofzo? Zo ja, dan hoe? Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Mvg NMF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Geen idee, soldeeraansluitingen nog eens verhitten met je soldeerbout... Of een ander cheap-ass camera kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jha het is voor ons profielwerkstuk, we willen een Amfibievoertuigje maken en het leek ons leuk er een cameratje met 'livestream' erop te monteren maar dan moet dat cameratje wel werken :P We moeten het wel ook een beetje binnen het budget houden vandaar dat een nieuw cameraatje aan schaffen niet de meest aantrekkelijke optie is :P Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:35

NoFearCreations

3DPrint the world!

Als je hem bij dealextreme of iets dergelijks heb besteld, gewoon een ticket aanmaken, meestal krijg je kostenloos een nieuwe.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heel vaak doen ze inderdaad helemaal niet moeilijk en sturen ze gewoon een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okay, ik ga even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is exact waarvoor je betaald hebt.
Werkt, maar beeld matig.
Hij heeft geen IR filter, dat is nodig om goed beeld in het donker te verkrijgen, nadeel kleuren zijn dan flets.
Pagina: 1