Ik wil gewoon heel graag mijn 117 cm sony bravia flatscreen tv op mijn computer aansluiten zodat ik op de flatcsreen kan internetten en pc games kan spelen. Ik heb nu op dit moment mijn computer al op de tv aangesloten, alleen lijkt het nu nergens naar omdat ik nu de pc en tv nu vlak naast elkaar heb te staan, de monitor van de pc heb ik op een buro te staan aangesloten op een usb toetsenbord en usb muis. Als ik op de tv ga computeren heb ik een draadloze muis en draadloos toetsenbord er bij en ik heb er ook een wirreless xbox controller voor windows er bij. Deze xbox controller is wel zo handig als je achterover op de bank voor de tv zit omdat je met toetsenbord en muis gewoon niet lekker achterover kunt zitten. Ik bestuur het muispijltje met de xbox controller met behulp van xpadder dan kun je de xboxcontroller zo programeren dat hij werkt als muis. Ik heb een His radeon hd6850 pci-e videokaart met een hdmi en dvi uitgang, ik heb mijn monitor nu op de dvi en mijn tv op de hdmi. En andere optie om de computer op de tv aan te sluiten zonder je hele huiskamer te hoeven veranderen is natuurlijk gewoon een 2e computer er bij kopen dan kun je die speciaal voor je tv gebruiken, alleen dan is het zo dat je 2 keer zo duur uit bent met upgraden van je computer omdat je 2 pc hebt. Ik heb ook een racestuurtje voor racegames en die kun je beslist niet goed gebruiken voor de tv omdat deze ook vast moet met klemmen aan het buro en het zit niet lekker met je racestuurtje voor de tv op de bank omdat je ook je gas en rem pedaal moet gebruiken met je voeten.
Anders zou ik mischien de pc weer op zijn oude plek neer kunnen zetten en dan een 10 meter lange hdmi kabel kunnen kopen en hem zo op de tv aan te sluiten. Maar dan heb ik de tv voor me te staan en mijn computer achter me en zou ik het geluid ook achter me horen.
Ik vraag me dus af hoe je de computer nu het handigst op de tv aan kunt sluiten en tegelijkertijd ook door kunt gaan met computeren achter het buro.
Anders zou ik mischien de pc weer op zijn oude plek neer kunnen zetten en dan een 10 meter lange hdmi kabel kunnen kopen en hem zo op de tv aan te sluiten. Maar dan heb ik de tv voor me te staan en mijn computer achter me en zou ik het geluid ook achter me horen.
Ik vraag me dus af hoe je de computer nu het handigst op de tv aan kunt sluiten en tegelijkertijd ook door kunt gaan met computeren achter het buro.