Alles-in-één-klanten KPN krijgen Spotify Premium

Pagina: 1
Acties:

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:24
Spotify Premium is een van de twee betaalde abonnementsvormen van de muziekstreamingdienst Spotify, waarbij gebruikers ook mobiel kunnen luisteren en met een hogere bitrate kunnen streamen. Naast het Premium-abo is er een gratis abonnement, waarbij het aantal uren dat naar muziek kan worden geluisterd is beperkt, en een abonnement van 5 euro per maand waarbij wel onbeperkt kan worden geluisterd, maar niet mobiel en niet met de hogere bitrate.
Gratis abonnement heeft geen beperkt aantal uren maar alleen reclames tussendoor. Je had eerst wel een beperkt aantal uur maar dat is sinds kort afgeschaft.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Volgens mij zit er nog wel een beperking op het aantal uur in hoor, maar die krijg je alleen te zien als je nog minder dan een uur over hebt...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 15:51
DennusB schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:16:
Volgens mij zit er nog wel een beperking op het aantal uur in hoor, maar die krijg je alleen te zien als je nog minder dan een uur over hebt...
Klopt!

Daarnaast heb je ook nog de beperking dat je een nummer maar 5 keer mag luisteren (zie andere post).

[ Voor 8% gewijzigd door MuddyMagical op 24-10-2011 12:23 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:15
DennusB schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:16:
Dat is inderdaad wat t.net er eerder over gemeld heeft: nieuws: Spotify verwijdert speelduurrestrictie - update

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 15:51
Ja en ook hier wordt het nieuws van die tijd wel aangegeven maar niet het volgende van Wired:
Once a track has been played five times, it will become unavailable -- not until the end of the month, but until you pay to subscribe.
Je kan nummers dus nog maar 5x luisteren en dan is het gewoon over. Dus een playlist maken heeft ook geen nut meer.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:35
Na een halfjaar komt er wel degelijk een luisterlimiet, ik zal die nuance even toevoegen.

Ik ben helemaal geen stagiair

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:24
Bedankt iedereen voor de aanvulling. En het aanpassen van het nieuws bericht.
Pagina: 1