Vraagje background image

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een noobie vraagje i.v.m. een afbeelding die ik wil gebruiken als achtergrond voor mn website. Dit is mijn afbeelding: http://www.afbeeldingenup...wer.php?id=391588BACK.png ... Nu wil ik daar mijn navigatie en tekst opzetten. Maar hoe doe ik dit? Het is de bedoeling dat ik 3 pagina's heb, maar op de ene zal meer tekst staan dan de andere, hoe los ik dit op? Bijvoorbeeld kan het zijn dat op een pagina de tekst langer is dan de afbeelding... Ik heb ook nog even mn html upgeload (alleen nog maar mijn navigatie op mn pagina gezet): http://uploading.com/files/a6ce95c3/testdocument.html/

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:32
Heb je al gezocht? Het steekwoord dat je nodig hebt is "fixed background". Zie bijvoorbeeld dit: W3Schools - CSS Background (eerste hit in Google).

Ook wordt het hier op prijs gesteld als we niet jouw HTML-bestand hoeven te downloaden, maar als je je (relevante!) code even tussen code-tags zet zodat we het direct kunnen bekijken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ik heb een noobie vraagje
Dat je een "noobie" vraag hebt, maakt niet uit! Wat we wel graag zien is zelf-inzet.

Wat is je exacte probleem? Wat heb je zelf proberen te zoeken? Wat heb je gevonden? Waarom zijn de gevonden oplossingen geen oplosingen voor jouw probleem? Post eens relevante code tussen [code=html][/] of [code=js][/] blokken.

Ik doe dit topic dicht. Mocht je na de kant-en-klare oplossing van posttoast er nog steeds niet uitkomen, dan mag je het opnieuw proberen. Zie ook Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid als handleiding als je opnieuw een topic opent.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.