Ik ben een fervent gebruiker van een bepaalde app (chess.com) op mijn ipod. Omdat deze sinds de laatste versie regelmatig crashte heb ik op verzoek van de ontwikkelaar een crash report gestuurd. Hierop vroeg hij of ik een beta-tester wilde worden voor de app, omdat er te weinig mensen zijn die een oude ipod touch (1st gen) hebben onder de beta-testers. Ik heb hier geen problemen mee, en wil graag wat terugdoen (voor al het plezier dat ik er uit haal) op deze manier.
Hij vraagt om mijn device id om mij toe te kunnen voegen aan de beta-testers (zodat ik de beta's kan downloaden). Ik vroeg mij af of ik dit zomaar kan delen, of dat hij met dit nummer iets zou kunnen (behalve me toevoegen), dit omdat het toch om een uniek nummer gaat voor elk apparaat.
Edit: device dus in de titel, niet devide (ik weet niet hoe ik de titel aanpas)
Hij vraagt om mijn device id om mij toe te kunnen voegen aan de beta-testers (zodat ik de beta's kan downloaden). Ik vroeg mij af of ik dit zomaar kan delen, of dat hij met dit nummer iets zou kunnen (behalve me toevoegen), dit omdat het toch om een uniek nummer gaat voor elk apparaat.
Edit: device dus in de titel, niet devide (ik weet niet hoe ik de titel aanpas)
[ Voor 5% gewijzigd door Orian op 23-10-2011 21:06 ]