Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
ruim een jaar geleden heb ik via marktplaats een Sigma 70-200 f2.8 voor Sony op de kop kunnen tikken, en heb hier veel plezier mee gehad, en geen problemen. Helaas heeft hij vorige week op school een tik tegen een tafel gekregen. Sindsdien draait de zoomring erg, maar dan ook erg zwaar. Hij draait nog wel, zonder tekenen dat hij ergens achter blijft haken of iets dergelijks, of een abnormaal of schrapend geluid te maken. Verder werkt de lens nog perfect, zit er niets los en dus rammelt er niets.

Ik ben bij de lokale fotozaak langsgeweest en deze zeggen geen flauw idee te hebben wat het zou kunnen zijn. Nu kreeg ik vandaag toch wel heel erge jeuk om zelf een kijkje te nemen, maar even realistisch gezien, ik denk niet dat dit het probleem zal verhelpen zonder enig idee te hebben waar te moeten zoeken. Erg slim om hem open te schroeven lijkt het mij uberhaupt al niet.

Hoe dan ook, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Ter illustratie, mocht het nog nut hebben, het gaat om de volgende lens:
Afbeeldingslocatie: http://www.dyxum.com/images/Lenses/141/141_1.jpg

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-01 21:39
Je kan contact opnemen met Sigma.

Sigma Benelux b.v.
De Bouw 1B
3991 SX HOUTEN (NL)
Nederland

Een routebeschrijving naar ons nieuwe kantoor vind u hier.

Tel. 00 31 (0)30 - 606 10 70
Fax 00 31 (0)30 - 606 12 84

Voor reparaties en vragen daarover verwijzen wij naar uw plaatselijke fotospeciaalzaak. Sigma EX-dealers, die een breed assortiment Sigma producten verkopen, vindt u op deze website onder verkooppunten.

Per post aangeboden reparaties dienen persoonlijk aan de servicebalie in Houten te worden afgehaald (aan de achterzijde van het gebouw!). Deze balie is geopend op dinsdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur en op donderdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur.

Reparaties kunt u ook aanbieden bij:
Corona Beeldtechniek
Xenonstraat 82
1362 GH Almere.
Dit onafhankelijk innamepunt is geopend van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Wij adviseren u vooraf telefonisch een afspraak te maken : 036-5469565

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2