Kort gezegd zoek ik een manier om de kolombreedte zo in te stellen dat een tabel met 3 kolommen zich op de volgende manier gedraagt...
- Tabel is 200 breed
- De tabel heeft 10 records
- Kolom 1 bevat veldnamen, dus omschrijvingen
- Kolom 2 bevat de waardes van die linkervelden
- Kolom 3 is een cel over de volledige hoogte van de 10 records middels een rowspan
Het probleem zit hem in het volgende:
Kolom 1 moet de breedte krijgen van de breedste waarde in een record van kolom 1
Kolom 2 idem... de breedte van de breedste record in kolom 2
Maar... kolom 3 moet de overige ruite van de tabel opvullen.
Ik kan het doen met de waarde in te stellen voor 1 en 2, dan vult 3 inderdaad uit. Maar de waardes in kolom 1 en 2 zijn variabel omdat het via PHP gevuld wordt.
Ik heb al flink zitten zoeken, maar zoek volgens mij naar iets wat niet kan, of gebruik net de verkeerde zoektermen.
Tips?
- Tabel is 200 breed
- De tabel heeft 10 records
- Kolom 1 bevat veldnamen, dus omschrijvingen
- Kolom 2 bevat de waardes van die linkervelden
- Kolom 3 is een cel over de volledige hoogte van de 10 records middels een rowspan
Het probleem zit hem in het volgende:
Kolom 1 moet de breedte krijgen van de breedste waarde in een record van kolom 1
Kolom 2 idem... de breedte van de breedste record in kolom 2
Maar... kolom 3 moet de overige ruite van de tabel opvullen.
Ik kan het doen met de waarde in te stellen voor 1 en 2, dan vult 3 inderdaad uit. Maar de waardes in kolom 1 en 2 zijn variabel omdat het via PHP gevuld wordt.
Ik heb al flink zitten zoeken, maar zoek volgens mij naar iets wat niet kan, of gebruik net de verkeerde zoektermen.
Tips?