Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pricewatch redirect

Pagina: 1
Acties:

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:35
Ik probeer een link naar de pricewatch te openen, maar iedere keer als ik die aanklik krijg ik een onderstaand documentje van Apache HTTPD voorgeschoteld. Deze link vond ik ergens in een thread op GoT, maar ook Google heeft 'm. Daarnaast, zoeken op 'cx 280' op de pricewatch homepagina resulteert in de gewraakte link.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<HTML><HEAD>
<TITLE>301 Moved Permanently</TITLE>
</HEAD><BODY>
<H1>Moved Permanently</H1>
<P>The document has moved <A HREF="http://tweakers.net/pricewatch/278379/sennheiser-cx-280-(zwart).html">here</A>.
<HR>
<address>Apache Server at tweakers.net Port 80</address>
</BODY></HTML>

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat klinkt als [PriceWatch] 301 Moved permanently, maar niet bij alle brows - de vraag is wat Opera nu weer fout doet aangezien we die issue al eens gefixed hadden...

Intentionally left blank

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Beide links werken zoals ze horen te werken. Niks raars aan. Krijg netjes een 200 OK, met de juiste info. (Win XP Pro SP3 & Firefox 7.0.1)

Wat wel handig is om te vermelden, welk OS & Browser je gebruikt. Proxy instellingen die roet in het eten gooit?

[ Voor 6% gewijzigd door RaZ op 23-10-2011 19:43 ]

Ey!! Macarena \o/

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:23
Hier in Chrome (meest recente stable versie) heb ik er geen last van.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hier in FF 7.01 geen problemen... Onder Windows 7 x64

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Freeaqingme
crisp schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:42:
Dat klinkt als [PriceWatch] 301 Moved permanently, maar niet bij alle brows - de vraag is wat Opera nu weer fout doet aangezien we die issue al eens gefixed hadden...
En ik had nog geen eens gezegd dat ik opera gebruik :twisted:

Wellicht heeft het er mee te maken dat ik een beta/preview release gebruik?

code:
1
2
3
4
5
6
Version 12.00 alpha 
Build              1116 
Platform         Linux
System          x86_64, 3.0.0-12-generic 

Opera/9.80 (X11; Linux x86_64; U; Edition Next; en) Presto/2.9.220 Version/12.00

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 12:39
Hier even getest met Opera stable en de 12.00 build 1116 Alpha, beiden werken.
Jij zit alleen wel op Linux, ik draai w7 x64.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie in de accesslogs inderdaad de 301's voorbij komen. Ook Googlebot heeft een paar keer een 301 gekregen (maar ook een paar keer een 200). Echter vanaf half 8 vanavond zie ik enkel nog maar 200's.

Op het eerste gezicht zie ik niets raars of afwijkends aan de requests van Opera.

Intentionally left blank

• Freeaqingme
Nu werkt mijn linkje ook gewoon weer. Er is niet toevallig sprake van een sticky loadbalancer, en 1 node die zich net iets anders gedraagt dan anderen?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht inderdaad ergens een cacheing issue; dat zouden we nader moeten onderzoeken...

Intentionally left blank

Pagina: 1