Verwijderd
Al ga je niet overclocken dan is het verstandig om er een fan op te zetten.
Zeker met een kaart in je PCI-slot naast de AGP bereikt je voodoo3 een meer dan zomerse temperatuur.
Je kan gewoon een fan van een socket7 koeler nemen en die met 2 boutjes vastzetten door de koperen pennetjes eruit te halen.
Sommige socket7 fans kan je zo direct op een HDD stekker prikken en klaar.
Zeker met een kaart in je PCI-slot naast de AGP bereikt je voodoo3 een meer dan zomerse temperatuur.
Je kan gewoon een fan van een socket7 koeler nemen en die met 2 boutjes vastzetten door de koperen pennetjes eruit te halen.
Sommige socket7 fans kan je zo direct op een HDD stekker prikken en klaar.
Verwijderd
Mijnes komt zonder fan stabiel tot 156 Mhz. Maar je kunt er beter een fan op doen, want als ik m'n computer een paar daagjes aan laat staan terwijl m'n voodoo overgeklokt is, raken de icoontjes van windows wel opgefuckt.... Maar soms gebeurt dat ook al als er nix overgeklokt is, dus misschien ligt het ook wel gewoon aan de voodooOp woensdag 21 maart 2001 14:28 schreef strontvlieg het volgende:
Tot hoever kan ik mijn prehistorische VOODOO3 2000 overclocken zonder een fan}:O??
alvast bedankt
nou... fan is verplicht bij de v3 2000 pci.
Ik heb een keer overklokt en brandde me poten aan de heatsink (no-shit vette blaar op me poot). Dus dat is óf een supergoede heatsink (raakt veel hitte kwijt) óf een bijna smeltende core...
suc6 ermee, koop ander voor <10,00 piek een fan bij Conrad...
Ik heb een keer overklokt en brandde me poten aan de heatsink (no-shit vette blaar op me poot). Dus dat is óf een supergoede heatsink (raakt veel hitte kwijt) óf een bijna smeltende core...
suc6 ermee, koop ander voor <10,00 piek een fan bij Conrad...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Je kan het best denk ik in stapjes van 10Mhz proberen, en als er rare strepen verschijnen gewoon omlaag gaan. Wel ff een beetje heavy Benchmark draaien!!!
Verwijderd
kijk een hier www.geocities.com/tweaker219
dan revieuws
dan voodoo 3 overclocken kiezen en je vind er alles plaatjes programma's drivers
mijn voodoo 3 http://www.geocities.com/tweaker219/VSKv3bigsk.jpg

ps: werkt zeker weer niet fuck yahoo ...
dan revieuws
dan voodoo 3 overclocken kiezen en je vind er alles plaatjes programma's drivers
mijn voodoo 3 http://www.geocities.com/tweaker219/VSKv3bigsk.jpg

ps: werkt zeker weer niet fuck yahoo ...
Pagina: 1