• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik heb sinds eergisteren een UPC alles in 1 pakket.
Helaas bleek in beginsel niet alle zenders (de normale eredivisie live kanalen en Veronica) het te doen wanneer ik de coax kabel (toegegeven: een oudje) aansloot op de WCD (TV).
Nu sloot ik de coax kabel voor de grap eens aan op de Radio ingang en warempel: Ik had ineens Eredivisie Live HD en Veronica!
Alleen miste ik nu een sloot andere zenders (waaronder nederland 1,2 en 3)

Ik heb UPC vervolgens gebeld en die waren wel erg snel om een monteur langs te sturen. Vandaar dat ik vandaag bij de Praxis een andere Coax kabel (van 2,5 meter) heb gekocht, een 90 db, met gouden aansluiting (duurste die ze daar hadden).
Nu merk ik dat alle kanalen het doen (dus ook Veronica en de eredivisie live zenders), maar alleen het Eredivisie Live HD kanaal geeft aan dat er geen signaal is.

Denken jullie dat een versterker de oplossing biedt hiervoor?

Verwijderd

Staat er geen signaal of geen toegang? Want EDL HD heb je volgens mij alleen als je ook het volledige HD pakket hebt.

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:43:
Staat er geen signaal of geen toegang? Want EDL HD heb je volgens mij alleen als je ook het volledige HD pakket hebt.
Er staat "geen signaal". Bij de overige HD kanalen zie ik "niet toegankelijk". En dat klopt natuurlijk.
Toch vind ik het dan wel raar dat Eredivisie Live HD wel kan zien als ik 'm in de radio aansluiting plug.

Misschien zijn er hier nog meer die dit even kunnen checken.

Overigens geeft het 999 testkanaal weer dat mijn verbinding goed is, dus daar kan t toch niet aan liggen lijkt mij.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Is jouw aansluitpunt wel origineel?

Als je de zenders kunt ontvangen via de radio-aansluiting, dan moet de tv-kabel daar ook op passen. Een standaard coax tv-kabel gaat niet passen, aangezien je tv-stekker (vrouwtje) niet in de radio-aansluiting (= ook vrouwtje) past. Omdraaien kan, maar dan nog zit je met de stekker die in je tv gaat...dan past die weer niet.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A