Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Zet je hardeschijf en ssd gewoon in de daarvoor bestemde 3,5" ruimte's. Daar zijn ze voor. Verstoord het de airflow? Ja, maar vind je dat erg met een 200mm fan?
En leer eens Nederlands, goddomme zeg, wat doen jullie tegenwoordig nog op school?
En leer eens Nederlands, goddomme zeg, wat doen jullie tegenwoordig nog op school?
[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 23-10-2011 18:01 ]
ja ik vind wel erg dat die voor 200mm komt ander vraag ik het nietFastFred schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:00:
Zet je hardeschijf en ssd gewoon in de daarvoor bestemde 3,5" ruimte's. Daar zijn ze voor. Verstoord het de airflow? Ja, maar vind je dat erg met een 200mm fan?
en man wat ben jij groot vent op Internet zou bijna bang worden om hier iets te vragen over iets maar ik weet gewoon dat je in echt niks bent en niks durft en geen fatsoen heb ander gedraag je niet zo tegen iemand die je niet kent of komt gewoon door dat jij mijn nooit tegen zal komen of ander personen die jij onbeschoft behandeld op Internet nooit tegen zal komen
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Even snel offtopic:
Slaat nergens op dit he, ik begreep zijn verhaal ook niet daarom geef ik er geen antwoord op. Wat jij nu zegt kan je beter voor jezelf houden.
Slaat nergens op dit he, ik begreep zijn verhaal ook niet daarom geef ik er geen antwoord op. Wat jij nu zegt kan je beter voor jezelf houden.
Iets met punten, grammatica en bontkraagjesMotaro schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:45:
[...]
ja ik vind wel erg dat die voor 200mm komt ander vraag ik het niet
en man wat ben jij groot vent op Internet zou bijna bang worden om hier iets te vragen over iets maar ik weet gewoon dat je in echt niks bent en niks durft en geen fatsoen heb ander gedraag je niet zo tegen iemand die je niet kent of komt gewoon door dat jij mijn nooit tegen zal komen of ander personen die jij onbeschoft behandeld op Internet nooit tegen zal komen
En om deze post toch even nuttig te maken. Een enkele hardeschijf en een SSD zijn absoluut niet zo'n ramp dat ze de airflow van een 200mm (20cm) dusdanig verprutsen dat je het gaat merken in de temperaturen. Gewoon je hardeschijf en SSD in de daarvoor bestemde bays plaatsen dus. Doet absoluut niks tegen de airflow
En als je je dan nog druk maakt om de verstoring van airflow. Dan zet je de HDD en de SSD gewoon helemaal onderin de bays, dan gaat de luchtstroom er grotendeels overheen en alsnog de kast in.
[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 24-10-2011 11:09 ]