Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
die netwerk kaart - dat is dat ding met zowel coax als utp aansluiting erop toch? Die heb ik ook, zou dat het dan mischien zijn?. Ik heb ook problemen met mijn logitech optical, hij reageert "vertraagt" en de enige oplossing die ik nog niet geprobeerd heb (aan wat ik aan tips tot nu toe heb binnengekregen) is win98se opnieuw installeren..
hmmm... ik heb die logitec muis ook en hij doet et perfect.
ik heb wel als ik effe het netwerk acces dat ie effe hangt (2 seconden)
ik heb wel als ik effe het netwerk acces dat ie effe hangt (2 seconden)
Ik hoor het van meerdere, ik weet niet of dit een oplossing is maar ik had met mijn optical het probleem dat hij continu "bibberde" in windows. Wat ik gedaan heb is de Logitech Mouseware uninstallen en toen deed-ie het goed. Verder kun je de muis ook es in je USB proberen...
Mocht je dan nog steeds problemen hebben dan is er denk ik iets mis met je muis (ik heb wat gelezen over opticals die snel kapot zouden gaan, vraag me niet waar...)
Mocht je dan nog steeds problemen hebben dan is er denk ik iets mis met je muis (ik heb wat gelezen over opticals die snel kapot zouden gaan, vraag me niet waar...)
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Het is een algemeen vaak voorkomend probleem met USB muizen dat deze vaak even 'hangen', ik heb dit vroeger ook ondervonden met mijn USB intellimouse. De beste oplossing is ze gewoon aan te sluiten op je PS2 poort (kost je wel een interrupt). Ik heb ook een logitech optical en deze werkt perfect op de PS2 bus.
wat bij mn pa hielp was het wisselbestand vast te zetten op bv 250 min en 750 max en anders inderdaard je muis eens op een ps2 poort aansluiten
P3-800EOp woensdag 21 maart 2001 14:32 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Zeg even wat voor computer je gebruikt.
Abit BE6-2 Raid
256MB intern (Kingston Value Ram)
2xIBM DTLA 15GB Raid 0
1xIBM DJNA 20GB
Plextor40x
SB Live Platinum
Asus V7100/T
Ik draai winME.
Nee, het is een UTP netwerkkaatje, 100Mbit/s. Ik heb dit iedere keer als ik windows installeer, vandaar...Op woensdag 21 maart 2001 14:33 schreef Blaargh het volgende:
die netwerk kaart - dat is dat ding met zowel coax als utp aansluiting erop toch? Die heb ik ook, zou dat het dan mischien zijn?. Ik heb ook problemen met mijn logitech optical, hij reageert "vertraagt" en de enige oplossing die ik nog niet geprobeerd heb (aan wat ik aan tips tot nu toe heb binnengekregen) is win98se opnieuw installeren..
Er is niets mis met mijn muis, dat bibberen deed hij ook wel eens, maar met ps/2 rate op 200Hz werkt het prima. Verder heb ik hem tot nu toe op USB gehad en doet hij het nog steeds. Het feit dat met "wintop" de cpu usage van IExplorer op 100% staat, geeft toch al wat aan, of niet?Op woensdag 21 maart 2001 14:42 schreef RealCato het volgende:
Ik hoor het van meerdere, ik weet niet of dit een oplossing is maar ik had met mijn optical het probleem dat hij continu "bibberde" in windows. Wat ik gedaan heb is de Logitech Mouseware uninstallen en toen deed-ie het goed. Verder kun je de muis ook es in je USB proberen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Heb ik ook onder '98. Heb ook de logitech optical mouse op PS2 (is ook USB, maar heb verlengkabeltje nodig).
Wat bij mij hielp, is wat instellingen wijzigen van je 3com ethernetkaart. Eerst ff het vakje automatische instellingen gebruiken afvinken. IRQ liet ik op 11 (enige), en de geheugenbereikinstellingen en I-O gebeuren heb ik veranderd. Daarna gaat windows weer een database maken van stuurp.....etc, en ben jer er hopelijk vanaf.
Misschien moet je wel wat BIOS-instellingen wijzigen om die waarden te kunnen veranderen.
Wat bij mij hielp, is wat instellingen wijzigen van je 3com ethernetkaart. Eerst ff het vakje automatische instellingen gebruiken afvinken. IRQ liet ik op 11 (enige), en de geheugenbereikinstellingen en I-O gebeuren heb ik veranderd. Daarna gaat windows weer een database maken van stuurp.....etc, en ben jer er hopelijk vanaf.
Misschien moet je wel wat BIOS-instellingen wijzigen om die waarden te kunnen veranderen.
Pagina: 1