Mijn 3,5 jaar oude laptop die dit jaar een nieuwe videokaart heeft gekregen omdat hij een bekend nvidia probleem had, heeft sinds een geruime tijd een gruwelijke issue. Hij wil namelijk bijna geen beeld geven. Als ik mijn laptop start en ik krijg geen beeld, heb ik wel beeld als ik hem op een extern monitor aansluit maar in 8-bit. Als ik wel beeld krijg (terwijl ik de nvidia driver heb geinstalleerd) krijg ik soms na geruime tijd een error met iets dergelijks als 'beeldschermdriver failed, windows heeft hem hersteld, 2 minuten daarna crasht mijn laptop. Toen heb ik de nvidia driver gedesinstalleerd en sindsdien had ik geen problemen met zwarte schermen, maar dus geen driver dus slechte grafische kwaliteit. Ik heb serieus geen enkel idee wat ik met het apparaat aanmoet, aangezien ik op dit moment in bangkok zit tot februari. Lenovo contacteren zie ik als een laatste optie.
Heeft iemand enig idee waar het probleem kan zitten? Soms dus prima beeld zonder vervormingen, soms geen beeld op intern-display en 8 bit op extern
'
Heeft iemand enig idee waar het probleem kan zitten? Soms dus prima beeld zonder vervormingen, soms geen beeld op intern-display en 8 bit op extern
'