Ik heb een ASUS K50IN met een kapot beeldscherm. Er zit een soort sterretje in het LCD scherm en daardoor is het scherm onbruikbaar. Ik heb voor schoolwerk mijn laptop nodig, dringend, dus ik wil denk ik het scherm vervangen. Ik dacht dat dat de goedkoopste oplissing was, maar dat valt nog flink tegen. Heb even op ReplaceDirect gekeken omdat ik daar ook al een prima adapter voor een kleine prijs heb gevonden, maar daar is het scherm 190 euro. Weet iemand of het goedkoper kan? En wat ik misschien ook wil is een FullHD scherm ipv de oude 1366x768, want met een verhouding van 16:9 en een diagonaal van 15,6 inch moet dat toch gewoon mogelijk zijn? Of moet ik maar gewoon een goedkope nieuwe laptop kopen? Mijn laptop is iets meer dan 2 jaar oud en kostte toen 580 euro.
Via google heb ik deze site gevonden: http://www.suncell.nl/pro...gahd-glossy-wide-led.html
Dat is hetzelfde scherm als wat er nu in zit (OEM).
Natuurlijk kun je er ook een goedkoper scherm inzetten. Maar ik weet niet hoe het zit met de kwaliteit daarvan.
Dat is hetzelfde scherm als wat er nu in zit (OEM).
Natuurlijk kun je er ook een goedkoper scherm inzetten. Maar ik weet niet hoe het zit met de kwaliteit daarvan.
Dankjewel allebei, e-bay had ik inderdaad nog niet geprobeerd, maar mijn bedoeling was eigenlijk om een nieuw scherm die niet al te slecht beeld geeft voor ongeveer 100 euro te krijgen. Bedankt voor de suggesties, ik zoek nog even door.
De schermen die je op Ebay kan kopen zijn precies hetzelfde als wat Asus, Toshiba, Acer en alle andere merken in hun laptops stoppen. Heel veel verschillende schermen worden er niet eens gemaakt. De kans is ook groot dat Asus en Acer dezelfde schermen gebruiken voor bepaalde series. Dat de schermen op Ebay goedkoop zijn geeft alleen aan hoeveel marge er op die dingen zit. Als je het scherm bij bijvoorbeeld ReplaceDirect koopt krijg je precies hetzelfde scherm. Zulk soort zaken kopen ook alles in China.Cageman schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:36:
Dankjewel allebei, e-bay had ik inderdaad nog niet geprobeerd, maar mijn bedoeling was eigenlijk om een nieuw scherm die niet al te slecht beeld geeft voor ongeveer 100 euro te krijgen. Bedankt voor de suggesties, ik zoek nog even door.
Dankjewel voor de info, Ebay it is.PilatuS schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:20:
[...]
De schermen die je op Ebay kan kopen zijn precies hetzelfde als wat Asus, Toshiba, Acer en alle andere merken in hun laptops stoppen. Heel veel verschillende schermen worden er niet eens gemaakt. De kans is ook groot dat Asus en Acer dezelfde schermen gebruiken voor bepaalde series. Dat de schermen op Ebay goedkoop zijn geeft alleen aan hoeveel marge er op die dingen zit. Als je het scherm bij bijvoorbeeld ReplaceDirect koopt krijg je precies hetzelfde scherm. Zulk soort zaken kopen ook alles in China.
Moet wel zeggen, dat de garantieafhandeling (eigen ervaring) erg goed is bij ReplaceDirect.PilatuS schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:20:
[...]
De schermen die je op Ebay kan kopen zijn precies hetzelfde als wat Asus, Toshiba, Acer en alle andere merken in hun laptops stoppen. Heel veel verschillende schermen worden er niet eens gemaakt. De kans is ook groot dat Asus en Acer dezelfde schermen gebruiken voor bepaalde series. Dat de schermen op Ebay goedkoop zijn geeft alleen aan hoeveel marge er op die dingen zit. Als je het scherm bij bijvoorbeeld ReplaceDirect koopt krijg je precies hetzelfde scherm. Zulk soort zaken kopen ook alles in China.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik heb 2 jaar geleden mijn eigen laptopscherm vervangen. Had het scherm in de UK gekocht via Ebay en was er zeer tevreden over, installatie ervan is gewoon poepsimpel
Zorg dat je het typenummer van het scherm achterhaald, hiermee vind je meer op ebay dan met je laptop-type
.
Pagina: 1