PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik weet niet of dat kan, je functietoets-functies worden namelijk niet door windows geregeld. Niet direct in ieder geval... Ik heb heel ff op google gekeken, maar zie niet dat iemand anders dat namelijk ook wil... En tandenstoker of stuk tape lijkt me dan de oplossing
Ik zie in je posthistory iets over een Dell laptop. Als je een Dell hebt kan je meestal in je BIOS instellen of de F-toetsen standaard de 'gewone' Windows functies hebben of dat hij standaard de functietoetsen pakt. In dat laatste geval moet je dus de Fn toets gebruiken om de normale F1 t/m F12 te gebruiken. Kan je daar niet mee uit de voeten?
Als je een dell XPS hebt kun je dat zelfs in windows instellen. Je moet dan de sneltoets linker sneltoets indrukken, krijg je een menu met overzicht van geluid, internet, beeldscherm, accustatus e.d. en daar kun je als het goed is de Fn-toetsen omdraaien.Rupie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:36:
Ik zie in je posthistory iets over een Dell laptop. Als je een Dell hebt kan je meestal in je BIOS instellen of de F-toetsen standaard de 'gewone' Windows functies hebben of dat hij standaard de functietoetsen pakt. In dat laatste geval moet je dus de Fn toets gebruiken om de normale F1 t/m F12 te gebruiken. Kan je daar niet mee uit de voeten?
Oh pardon, ik was vergeten te melden over welke laptop het gaat. Het gaat om een BTO laptop. Bijv, de volume knoppen zitten op F3, F5 en F6, en de helderheidsknoppen op F8 en F9. Deze kan je alleen bedienen door de Fn-knop ingedrukt te houden, dus daarom wil ik liever dat de Function toets altijd active is. Ik zal wel even in de BIOS kijken dan.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Gewoon vervangen met het programmaatje keymapper. Google: keymapper 
edit: Bij Dell mijn Inspiron kan het in het BIOS gelukkig.
edit: Bij Dell mijn Inspiron kan het in het BIOS gelukkig.
[ Voor 32% gewijzigd door HenkEisDS op 23-10-2011 16:59 ]
Pagina: 1