Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE9 niet meer te installeren Windows 7 64bit (code 3715)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na dat ik IE9 gedeinstalleerd heb, krijg ik het niet meer voor elkaar IE9 te installeren op mijn Wiindows 7 64bit machine. Ik heb gelezen dat het een bug is met Windows 7 64bit.

Ik heb het ook handmatig geprobeerd met "run as administrator", maar helaas.. niet te installeren.. Ik kan helaas ook niet zo snel een fix vinden.

Any ideas?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Op deze pagina staan een aantal suggesties die je even zou kunnen proberen.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tip, er staat helaas geen oplossing bij voor mij:(

Het kan toch niet zo zijn dat ik IE9 niet meer kan installeren!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je kan nog proberen om via 'Programma's en onderdelen' bij 'Windows-onderdelen in- of uitschakelen' even IE9 uit zetten, herstarten en vervolgens weer proberen te installeren. Je hebt de losse installatiefile gedownload of probeer je te installeren via Windows Update?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat IE niet meer tussen de Windows onderdelen staat, ik kan hem dus niet aan of uit vinken.

Ik heb net ook iets gelezen, dat als je de beta van IE9 hebgeinstalleerd de optie in de Windows onderdelen verdwijnt. Dit is dus bij mij het geval.

Ik heb het met Windows update geprobeerd en de losse installtie "run as administrator".

Niets werkt, dus lijkt mij een mega BUG!!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Heb je in de Program Files nog resten van IE9 gevonden? En heb je je tijdelijke mappen ook leeggemaakt en dan opnieuw gedownload?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Qonbekend,

Dat was de oplossing!! Ik had al wel eerder gekeken maar toen kon ik de folder niet verwijderen, nu wel..

Thx
Pagina: 1