Beste Tweakers,
Helaas.. vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat mijn PC defect is. Als ik hem aandoe gaan alle fans normaal aan, HDD spint normaal, maar geen beeld. Ook geen biepje van moederbord en remote desktop login werkt ook niet.
Eigenschappen:
- Voeding 5V 12V OK
- GPU Sapphire 4890 HD knippert het CTF lampje (Critical Temperature Failure). De kaart voelt niet warm en fan draait wel, maar normale snelheid. Ik vermoed dus dat dit voor een andere foutmelding staat dan oververhit.Ik kan alleen de quick install manual vinden. Wie weet wat dit betekent? Er lag wel een flinke laag stof op de kaart (*stom*).
- MOBO: geen biepje, zie ook geen ledje branden.
- HDD's losgekoppeld, zelfde probleem
Mogelijke oorzaken:
- CPU
- MOBO
- GPU
- RAM?
Ik heb helaas geen reserveonderdelen om te testen.
Wie heeft er tips? Alvast hartelijk dank!
Helaas.. vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat mijn PC defect is. Als ik hem aandoe gaan alle fans normaal aan, HDD spint normaal, maar geen beeld. Ook geen biepje van moederbord en remote desktop login werkt ook niet.
Eigenschappen:
- Voeding 5V 12V OK
- GPU Sapphire 4890 HD knippert het CTF lampje (Critical Temperature Failure). De kaart voelt niet warm en fan draait wel, maar normale snelheid. Ik vermoed dus dat dit voor een andere foutmelding staat dan oververhit.Ik kan alleen de quick install manual vinden. Wie weet wat dit betekent? Er lag wel een flinke laag stof op de kaart (*stom*).
- MOBO: geen biepje, zie ook geen ledje branden.
- HDD's losgekoppeld, zelfde probleem
Mogelijke oorzaken:
- CPU
- MOBO
- GPU
- RAM?
Ik heb helaas geen reserveonderdelen om te testen.
Wie heeft er tips? Alvast hartelijk dank!
[ Voor 21% gewijzigd door JuuL20 op 23-10-2011 11:34 ]