Hallo!
Wij zouden graag een nieuwe TV kopen... maar de keuze is nogal overweldigend
Voor de plaats die we hebben is een 40" geschikt en ik ben fan van Ambilight, dus Philips was snel gekozen. 40PFL9715K lijkt volgens de specificaties prijs/kwaliteit een goed toestel, maar ik had graag jullie mening over dit toestel...
Ik lees graag reviews voor ik zo'n aankoop doe, probleem is dat ik er over dit model geen kan vinden. Gebruikerservaringen zijn vaak het best om te weten hoe (goed) een aparaat werkt.
Op internet zijn foto's vaak te onduidelijk, dus had ik specifiek willen weten als dit model een (blinkende) glazen plaat voor het scherm heeft of niet. Is de uitvoering in zilverkleurig geborsteld aluminium? Kwestie van netjes blenden in het interieur
Heeft iemand nog specifieke tips of opmerkingen over dit toestel?
Wij zouden graag een nieuwe TV kopen... maar de keuze is nogal overweldigend
Ik lees graag reviews voor ik zo'n aankoop doe, probleem is dat ik er over dit model geen kan vinden. Gebruikerservaringen zijn vaak het best om te weten hoe (goed) een aparaat werkt.
Op internet zijn foto's vaak te onduidelijk, dus had ik specifiek willen weten als dit model een (blinkende) glazen plaat voor het scherm heeft of niet. Is de uitvoering in zilverkleurig geborsteld aluminium? Kwestie van netjes blenden in het interieur
Heeft iemand nog specifieke tips of opmerkingen over dit toestel?