Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Wij zouden graag een nieuwe TV kopen... maar de keuze is nogal overweldigend :) Voor de plaats die we hebben is een 40" geschikt en ik ben fan van Ambilight, dus Philips was snel gekozen. 40PFL9715K lijkt volgens de specificaties prijs/kwaliteit een goed toestel, maar ik had graag jullie mening over dit toestel...

Ik lees graag reviews voor ik zo'n aankoop doe, probleem is dat ik er over dit model geen kan vinden. Gebruikerservaringen zijn vaak het best om te weten hoe (goed) een aparaat werkt.

Op internet zijn foto's vaak te onduidelijk, dus had ik specifiek willen weten als dit model een (blinkende) glazen plaat voor het scherm heeft of niet. Is de uitvoering in zilverkleurig geborsteld aluminium? Kwestie van netjes blenden in het interieur :)

Heeft iemand nog specifieke tips of opmerkingen over dit toestel?

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
Kijk of stel je vraag eens in dit [LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010 daar zijn tweakers die ook dit model hebben.

Volgens mij geen slechte koop want het is hetzelfde model als de 40pfl9705 waar je genoeg reviews en gebruikerservaringen van kunt vinden alleen heeft de 9715 nog als extra een satelietontvanger.
Alleen de 8000 serie heeft een glasplaat en de kleur is geborsteld aluminium :?,verder kun je hier de productsheet,handleidingen en afbeeldingen downloaden:

http://www.p4c.philips.com/files/4/40pfl9715k_02/

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank voor de uitleg! Ik wist niet met zekerheid dat de 9715 aan de basis gelijk is aan de 9705... Ik heb ondertussen wat reviews over de 9705 gevonden en niet anders dan lovende kritieken over de beeldkwaliteit.

Bedankt voor de tips en de verduidelijking!