Corsair H60 in side-panel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,
Ik ben van plan een Corsair H60 aan te schaffen voor in mijn Zalman Z9 plus. Nu vroeg ik mij af of ik de radiator in het zijpaneel zou kunnen plaatsen zodat ik deze koele lucht de kast in kan laten zuigen zonder de hele airflow te verpesten.
Mocht iemand weten of dit wel of niet zal passen, dan hoor ik het graag.
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het light eraan wat voor videokaart erin zit. Als deze te dik is zullen de ventilator en de radiator niet tegelijk passen. Ook is de lengte van de slang zeer beperkt en dus zal het haast niet te instaleren zijn. Maar je kan daar natuurlijk ook wat intake ventil. plaatsen en de Corsair H60 elders wegwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
naast het wel of niet passen vraag ik me af of het wel handig is om zo'n gewicht aan je side-panel te hangen. Bovendien weet ik ook niet hoe lang die slangen van de H60 zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
.Sjoerd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:57:
naast het wel of niet passen vraag ik me af of het wel handig is om zo'n gewicht aan je side-panel te hangen. Bovendien weet ik ook niet hoe lang die slangen van de H60 zijn.
Niet heel erg lang.
Het kan vast wel maar praktisch is anders.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:25
wellicht kun je een klein frame bouwen achter je zijpaneel om de koeler aan op te hangen. Zoals al aangehaald, het zorgt er wel voor dat je wat moeilijker bij je onderdelen kan, maar met een frame kun je iig om de radiator heen dingen vast/los maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
met een fan in de sidepanel verpest je vrijwel altijd al je airflow, dus zet hem gewoon achter een intake of voor een outtake

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga de radiator dan toch maar aan de achterkant hangen als een intake, maar hoe creëer ik dan de beste airflow? Want oorspronkelijk wou ik aan de voor- en onderkant intakes en aan de boven- en achterkant outtakes hebben, maar dat is nu niet meer mogelijk, tenzij ik de radiator als outtake gebruik maar ik heb gelezen dat dat de prestaties aanzienlijk verslechterd.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:08:
Ok, ik ga de radiator dan toch maar aan de achterkant hangen als een intake, maar hoe creëer ik dan de beste airflow? Want oorspronkelijk wou ik aan de voor- en onderkant intakes en aan de boven- en achterkant outtakes hebben, maar dat is nu niet meer mogelijk, tenzij ik de radiator als outtake gebruik maar ik heb gelezen dat dat de prestaties aanzienlijk verslechterd.
Iemand een suggestie?
rad aan achterkant hangen met push fan, alhoewel corsair dit niet aanbeveeld maat het niet al te veel uit zover ik weet

ja, daag.

Pagina: 1