Ik heb sinds 2 weken een nieuwe router, een Sitecom 150N X1. Met deze router heb ik een heel vreemd probleem met m'n iPhone 4. De wifi verbinding mislukt de eerste keer, maar als ik meteen daarna weer verbindt werkt het wel. Helaas betekent dat dat mijn iPhone nooit automatisch een wifi verbinding maakt.
Instellingen van mijn router:
802.11 b/g/n
WPA2 AES
SSIS broadcast aan
WPS uit
DHCP aan
Met m'n laptop heb ik met dezelfde router geen problemen. Met m'n iPhone kan ik met andere routers ook probleemloos verbinden. Alleen deze combinatie lijkt problemen op te leveren.
Ik heb al een paar uur zitten zoeken. Het lijkt erop dat wel meer mensen problemen hebben met de combi Sitecom - iPhone, maar ik ben geen bruikbare oplossingen tegengekomen. Als iemand de oorzaak hiervan weet hoor ik het graag, want het is vreselijk irritant om thuis steeds ongemerkt op m'n 3G verbinding te zitten.
Instellingen van mijn router:
802.11 b/g/n
WPA2 AES
SSIS broadcast aan
WPS uit
DHCP aan
Met m'n laptop heb ik met dezelfde router geen problemen. Met m'n iPhone kan ik met andere routers ook probleemloos verbinden. Alleen deze combinatie lijkt problemen op te leveren.
Ik heb al een paar uur zitten zoeken. Het lijkt erop dat wel meer mensen problemen hebben met de combi Sitecom - iPhone, maar ik ben geen bruikbare oplossingen tegengekomen. Als iemand de oorzaak hiervan weet hoor ik het graag, want het is vreselijk irritant om thuis steeds ongemerkt op m'n 3G verbinding te zitten.
[ Voor 24% gewijzigd door Depep op 23-10-2011 00:42 ]