Zo.. zijn we weer...
Heb nu al langer dan een halfjaar dit setje in bezit
P6t7 ws supercomputer
i7 990X
3x4GB ddr3
3x Ati 5870
bord, cpu, kaarten zijn watergekoeld.
Hij heeft een maand gedraaid met nog een gtx295 (folding), maar omdat t bord toen al maar 2 geheugenbanken pakte, hele zooi gedrained en losgeschroefd.
gtx ertussenuit, bord laten testen op de geheugenbank. Zelf een ander bord gekocht, cpu en mem op geprikt.
alle drie werken dus gewoon.
Laatst het hele zooitje in elkaar gezet.
1e boot ging prima, maar bleef mn cpu niet herkennen.. en hij liep weer met 8 ipv 12 gb en pakte maar 2 van de 3 kaarten (bleek er net naast te hangen. Kaarten kun je niet los per stuk erin zetten, zitten vast aan elkaar)
Toen kwam ik met het geweldige idee om de kaarten (omdat ik ruimte had) even een slot omhoog te gooien.
paste toch niet met de raidkaart... toen omlaag gegooid en sindsdien doet de pc niks meer.
CPU opnieuw in/uit de socket, geheugen 1 latje .. bord blijft dood.
Zonder geheugen bieptie om geheugen
met de trifire en een kaartje erbij geen beeld,
kaarten eruit (takkewerk om ze er weer in te frotten, geloof me) ook geen biep van leven..
Iemand een idee?
ik focus weer teveel op dezelfde dingen denk ik
Heb nu al langer dan een halfjaar dit setje in bezit
P6t7 ws supercomputer
i7 990X
3x4GB ddr3
3x Ati 5870
bord, cpu, kaarten zijn watergekoeld.
Hij heeft een maand gedraaid met nog een gtx295 (folding), maar omdat t bord toen al maar 2 geheugenbanken pakte, hele zooi gedrained en losgeschroefd.
gtx ertussenuit, bord laten testen op de geheugenbank. Zelf een ander bord gekocht, cpu en mem op geprikt.
alle drie werken dus gewoon.
Laatst het hele zooitje in elkaar gezet.
1e boot ging prima, maar bleef mn cpu niet herkennen.. en hij liep weer met 8 ipv 12 gb en pakte maar 2 van de 3 kaarten (bleek er net naast te hangen. Kaarten kun je niet los per stuk erin zetten, zitten vast aan elkaar)
Toen kwam ik met het geweldige idee om de kaarten (omdat ik ruimte had) even een slot omhoog te gooien.
paste toch niet met de raidkaart... toen omlaag gegooid en sindsdien doet de pc niks meer.
CPU opnieuw in/uit de socket, geheugen 1 latje .. bord blijft dood.
Zonder geheugen bieptie om geheugen
met de trifire en een kaartje erbij geen beeld,
kaarten eruit (takkewerk om ze er weer in te frotten, geloof me) ook geen biep van leven..
Iemand een idee?
ik focus weer teveel op dezelfde dingen denk ik