Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7: 'Er is een stekker losgekoppeld'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, graag zoek ik naar een antwoord op mijn vraag:

Ik krijg periodiek de melding 'er is een stekker losgekoppeld' welke volgens mij doelt op de stekker voor mijn microfoon in de PC (die zit aan de voorzijde, als ik niet game maak ik die los).
Gevolg: het geluid valt 2 seconde weg, en ik krijg een melding rechtsonderin vanuit realtek HD audio configuratie.

Dit alles is erg irritant en werkt op mijn zenuwen ^^

Weet iemand hoe ik hier vanaf kom? Reguliere aansluitingen aan de achterzijde zitten er constant in, de voorkant neemt de achterkant 'over' als ik in de voorkant een mic/ audiodevice steek.

Is hier makkelijk vanaf te komen (irritante meldingen).

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je die melding krijgt, kan je er op klikken als het goed is, en krijg je het scherm van Realtek op je scherm. Daar kan je die melding dan uitschakelen.

Anders even via het Realtec icoontje die Audio Manager openen, en dan kan je die daar uitschekelen die melding. Ik meen dat het zelfs per aansluiting geldt.

Het wegvallen van het geluid heb ik hier ook met de onboard Realtek-kaart, zonder dat de software geinstalleerd is. Dat zal daardoor - vermoed ik - niet verholpen zijn.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Top thanks, net gedaan, eens zien of de meldingen zo wegblijven :) Als ik fullscreen een filmpje aan het kijken ben is het wel erg irritant (midden in een zin mis je een paar woorden). Nogmaals bedankt!!