Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:18
ShootMania is vandaag officieel uitgebracht :)

Zie ook http://blog.maniaplanet.c...-launched-join-the-party/

Voor de mensen die eventueel nog interesse hebben: In Arnhem vindt vandaag een Launch Party plaats met nog wat prijzen die te winnen zijn, matches te spelen, etc.
Info daarover kan je vinden op http://www.maniaplanet.com/shootmania4all/

[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 10-04-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
Leeft niet echt hier he? En dat terwijl er een launch party was in Arnhem.
Waar ik dus te laat achter kwam :( Had me wel leuk geleken om ff uit te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik vind het gewoon geen leuk spel :/

Ik heb de beta geprobeerd, hoopte op Quake 3 stijl, maar dat is het helemaal niet.
Heb voor het eerst sinds 2 jaar nog eens Quake Live opgestart: Tonnen plezier, dat is pas prachtige gameplay. En gratis :|.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47
Het is mist deze game vooral aan marketing. Het is een goed uitgewerkt en gebalanceerd spel, waar genoeg mensen plezier aan zullen beleven. :) Nu moet het alleen nog bekend worden onder de mensen.

[ Voor 15% gewijzigd door Safaci op 24-04-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
Zijn er nog mensen die het spelen hier? Zit zelf beetje te twijfelen, wat ik in de review van tweakers lees is dat de opzet simpel is en maar dat er onder het oppervlakte ook nog een dosis diepgang zit. Dat spreekt me wel aan, lijkt het spel een beetje op UT99? Of voelt het bijv meer logger zoals dat bij UT2003 was.

Vroeg me ook af of het online gedeelte goed in elkaar steekt, stabiel en genoeg spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Heb hem nu een paar dagen gespeeld.
Het is inderdaad geen volwaardige ut/quake vervanger, echter als je het competitieve gedeelte met een korrel zout neemt blijft het een vermakelijk spelletje. Wat ze al in de review zeggen, 'voor tussendoor'. Best wat lol gehad aan mijn eerste avonden Royal en (custom)Obstacle, dus op zich mij 20 eurie wel waard. Je kan ook een gedeelte van de skins/hud etc modden met eigen crosshairs en dat soort dingen.
Qua mapcontent zit het wel goed.

Het algemene tempo is trager, maar als je eenmaal aan de stamina bar en walljumps gewent bent speelt het op de community maps best aardig weg. Het aantal wapens en dus taktiek etc is een stuk beperkter.
Movement komt het meest overeen met een combinatie van quake/warsow, maar dan zonder de mogelijkheid dit constant het hele level vol te houden door de stamina bar.

De spelersbase is redelijk actief. Enkel in europa al 2 pagina's servers wanneer ik alle lege eruit filter.
Qua ping etc nog niks te klagen. Er zijn community dedicated servers, dus je kunt je eventueel bij een select gezelschap voegen mocht je daar behoefte aan hebben.

EDIT: ohw zorg wel daje vantevoren even een movement tutorial op youtube kijkt, er is namelijk een compleet lak aan wat voor tutorial dan ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Remagine op 25-04-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Even schaamteloos reclame maken: Voor degenen die 1on1 Joust leuk vinden is er een Joust cup bij ClanBase! Zie http://clanbase.ggl.com/news_league.php?lid=13144 voor meer info. Elk niveau kan meedoen en als er genoeg mensen meedoen dan worden mensen naar niveau ingedeeld zodat je niet helemaal weggeschoten wordt :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Afgezien van dat ik dit geen leuk spel vind na even paar potjes gespeeld te hebben. Is het niet belachelijk dat je in een server moet zitten om je mouse sensitivity aan te passen? Waarom kan dit niet via de settings launcher of gewoon in het hoofdmenu?
Daarnaast willen ze een competitive shooter zijn, moeten ze dan eigenlijk niet raw mouse input hebben?
Blijkbaar als je de mouse sensitivity wilt laten overeen komen met Source games moet je het vermenigvuldigen met 0,153.

Maar los van mijn mouse settings fetish (of misschien ook niet, want ik wilde even rustig m'n 360/cm tunen) :P
Is het bij jullie ook zo dat als je offline een map wilt laden (create eigen game) dat de map oneindig lang blijft laden?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het raar dat er weinig te vinden is over uitleg van de elementen in het spel zelf ..
rechargepads ..ik had geen idee dat ze er waren en wat ik ermee moest .. is gewoon bijna niet te vinden via bekende sites en google.

ik vind het leuk en goed gebalanceerd spel vooral omdat het allemaal niet zo lang duurt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wat een bazenspel is dit! Vandaag voor het eerst matchmaking geprobeerd.

Hier terug te kijken :)

http://nl.twitch.tv/klapvoorjekop/c/2728032

Ik stream best vaak, abboneer en kijk mee!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Pagina: 1 2 Laatste