In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.
Reset de Huawei naar fabrieksinstellingen.
Misschien helpt dat.
Misschien helpt dat.
Dit helpt niet.cornfed99111 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:37:
Reset de Huawei naar fabrieksinstellingen.
Misschien helpt dat.
In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.
Heb je dat gedrag ook bij andere browsers?
Probeer eens een andere uit.
De modem doet het langzaam bij zowel internet explorer als firefox.cornfed99111 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:17:
Heb je dat gedrag ook bij andere browsers?
Ik zou wel nog even een andere computer kunnen proberen als die beschikbaar is.
Kijk eens je systeem na of JAVA goed geïnstalleerd is.
Want dat is nodig om de pagina's van de router weer te geven.
Als ultieme test kan je eens een Linux Live distro downloaden op CD of USB stick.
Als je daarmee je systeem opstart en je hebt nog steeds hetzelfde probleem, kan alleen nog
de router zelf de veroorzaker zijn van het probleem.
Dan is het zaak dat Online je een nieuw exemplaar stuurt ter vervanging.
Want dat is nodig om de pagina's van de router weer te geven.
Als ultieme test kan je eens een Linux Live distro downloaden op CD of USB stick.
Als je daarmee je systeem opstart en je hebt nog steeds hetzelfde probleem, kan alleen nog
de router zelf de veroorzaker zijn van het probleem.
Dan is het zaak dat Online je een nieuw exemplaar stuurt ter vervanging.
Ik heb de modem getest op een andere computer en op die doet de modem het wel goed. Blijkbaar ligt het probleem dan bij de computer en niet bij de modem.
Dan voer mijn suggestie van die Linux distro uit op de probleem pc.
Dan weet je of het hardware problemen zijn of software problemen.
Ik stel de modem nu wel in via een andere computer als ik het probleem niet opgelost krijg op deze computer.cornfed99111 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:54:
Dan voer mijn suggestie van die Linux distro uit op de probleem pc.
Linux installeren kan niet omdat het niet draait op deze computer.
Huh? Wat? Gebruik je zo'n exotische computer dan? Het draait zelfs al op die router van je. (Echt keine Ahnung?) Maar goed, de router hardware is prima, de software die Huawei er bovenop heeft geschreven is echt bagger. Met een beetje geluk is OpenWRT binnen een paar weken beschikbaar voor deze router.geen vinger schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:31:
[...]
Linux installeren kan niet omdat het niet draait op deze computer.
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Daarbij hoef je een Live distro niet eens te installeren. Dat is toch juist de clou...
Maar OpenWRT op de Huawei? Dat is goed nieuws.
Heb je een linkje over hoe en wat?
Maar OpenWRT op de Huawei? Dat is goed nieuws.
Heb je een linkje over hoe en wat?
Blijkbaar. Linux draait op zich wel maar wanneer X wordt opgestart wordt de harddisk in de war geschopt. Ook freebsd heeft dit probleem. Gek he?Killemov schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:08:
Huh? Wat? Gebruik je zo'n exotische computer dan?
Pagina: 1