[Teksteditor] Default openen op 150%

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:53
De Teksteditor in OSX 10.6.8 opent standaard in niet-resizable modus. Met Shift+Cmd+W kun je switchen naar resizable modus, waarin je rechtsonderin het werkblad kunt resizen naar een ander percentage.

(Hoe) kan ik Teksteditor zodanig instellen dat hij default opent in de resizable modus en dan ook meteen op 150% opent?

Het is helaas niet zo dat Teksteditor je laatste instelling onthoudt, dus bij volgende keer openen opent hij doodleuk weer in niet-resizable modus. Aangezien ik Teksteditor best vaak gebruik voor snelle krabbels, vind ik dit best een lastig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik vrees er voor dat niet gaat, zelfs instellen dat het Font (bij openen) 14 is ipv 12 is niet mogelijk...
Je kan misschien beter zoeken naar een alternatief waarbij wél instellingen mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:12

breinonline

Are you afraid to be known?

filenox schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:03:
Ik vrees er voor dat niet gaat, zelfs instellen dat het Font (bij openen) 14 is ipv 12 is niet mogelijk...
Jawel hoor, dat kan je zo bij de preferences instellen.

Wat topicstarter wil kan ik niet vinden, met automator kom je er ook niet zo te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door breinonline op 23-10-2011 09:47 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:53
Dat is ook geen gek idee! Een grotere letter is geen probleem, want ik print ze toch nooit op papier. Maar ze worden wel groot op het scherm getoond, ook default, en dat is eigenlijk precies wat ik wilde. Thanks dus!