Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Handige knopjes bij het DM-en

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:13
Onlangs was ik weer eens een DM aan het componeren en het viel mij op dat de handige knoppenbalken voor bold/italic,../link inserten, smilies inserten en zo mis. :-(

Uiteindelijk heb ik in het processors/moederborden forum op de 'nieuw topic' knop geklikt, daarin m'n DM geschreven (met de luxe van de handige knoppenbalken), die tekst daarna met knip/plak in een DM geplakt (en het 'nieuw topic' ding geannuleerd, natuurlijk). Ietsje omslachtig.

Maar om een lang verhaal iets in te korten: kan ik die handige knoppenbalken ook krijgen bij het editten van een DM bericht? Heb in de forum-voorkeuren zo snel niets voor gezien.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Onder je bericht staat een mooie grote knop: "Bekijk Bericht". Klik daar eens op.... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

''kan ik die handige knoppenbalken ook krijgen bij het editten van een DM bericht?"
Dat kan helemaal niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 22-10-2011 16:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• vanaalten
Fiber schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:51:
Onder je bericht staat een mooie grote knop: "Bekijk Bericht". Klik daar eens op.... ;)
Heh, verdraaid, inderdaad! Niet echt intuitief, maar die ga ik onthouden voor als er geen nette oplossing kan.
Raven schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:14:
''kan ik die handige knoppenbalken ook krijgen bij het editten van een DM bericht?"
Dat kan helemaal niet :P
Tuurlijk wel, als ik zelf een bericht intik ben ik toch m'n eigen DM bericht aan het editten? :P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

vanaalten schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:42:
[...]

Heh, verdraaid, inderdaad! Niet echt intuitief, maar die ga ik onthouden voor als er geen nette oplossing kan.

[...]

Tuurlijk wel, als ik zelf een bericht intik ben ik toch m'n eigen DM bericht aan het editten? :P
To edit = aanpassen
To compose = opstellen.
En jij doet het laatste :P

/azijnpis :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• vanaalten
The Eagle schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:52:
To edit = aanpassen
To compose = opstellen.
En jij doet het laatste :P
... en jij denkt dat ik mijn teksten proza niet eerst even doorlees en aanpas voor ik op 'verstuur bericht' klik? ;)
/azijnpis :+
* vanaalten urineert vrolijk mee... :+

Maar goed, aan de lieve devvers: zouden die knoppenbalken ook bij het opstellen van een DM-bericht actief mogen zijn?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In dat geval :P , hier nog iemand die zoiets wel graag wil hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 22-10-2011 20:01 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

vanaalten schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:38:
[...]
Maar goed, aan de lieve devvers:
Maar waarom, ach waarom, zet je het dan in lieve Adjes?

-->over de schutting ermee. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Lustucru op 22-10-2011 20:21 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• vanaalten
Lustucru schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:20:
Maar waarom, ach waarom, zet je het dan in lieve Adjes?
Omdat ik lang geleden LD uit heb gezet in m'n lijst met zichtbare forumgroepen, en in de veronderstelling was dat die groep niet meer voor normale stervelingen bereikbaar was. Excuses! En dank voor de move.

• The Eagle

The Eagle

Als onze lieve devvers dan toch bezig zijn: zorg er dan meteen voor dat als ik "bekijk bericht" doe tijdens het opstellen van de DM, ik de rest van de DM conversatie ook kan zien. We zo handig :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
En nog eentje: als je preview doet in DM, dan krijg je het bericht te zien zoals 'ie normaal op het forum zou worden (640px breed dus). Terwijl berichten in DM een stuk minder breed zijn (500px ofzo?). Waardoor het dus wel eens voorkomt dat als je een afbeelding in je DM meestuurt, deze er voor een deel afvalt.

Zou handig zijn als DM-preview even breed zou zijn als de uiteindelijke DM dus :P

The devil is in the details.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De layout en locatie van de DM-functionaliteit moet ernstig op de schop genomen worden. Het heeft geen zin om hier nu iets aan te gaan verbouwen dat op afzienbare termijn toch weer omgegooid moet worden.

• The Eagle

The Eagle

Oftewel: wordt allemaal gefixt in de nieuwe layout? :)

Pagina: 1