Hallo allemaal,
Ik heb sinds gisteren een Asus Maximus IV Gene moederbord met een i5 2500K CPU.
Ik heb dit geïnstalleerd in mijn systeem en heb problemen met booten.
Ik krijg beeld, en op een gegeven moment krijg ik in beeld dat er 1 keyboard is gevonden, en al mijn harde schijven én dat de EC of EC Flash niet goed is, en dat ik naar mijn BIOS moet gaan. De pc schakelt zich daar zoals hij zegt na 15 seconden uit.

Ik krijg ook 1 BIOS piep te horen. De handleiding zegt hier het volgende over:
'One short beep - VGA Detected, Quick boot set to disabled, No keyboard detected'
Het vreemde is dat ik maar niet in mijn BIOS kom. Ik zet de pc aan, en houd meteen daarna de DEL toets ingedrukt tot ik na 20sec beeld krijg, en dan krijg ik de foutmelding te zien.
Ik heb dit al met 2 andere toetsenborden geprobeerd, en dan krijg ik hetzelfde.
De debugled van het moederbord blijft de hele tijd op 00 staan.
Ik heb sinds gisteren een Asus Maximus IV Gene moederbord met een i5 2500K CPU.
Ik heb dit geïnstalleerd in mijn systeem en heb problemen met booten.
Ik krijg beeld, en op een gegeven moment krijg ik in beeld dat er 1 keyboard is gevonden, en al mijn harde schijven én dat de EC of EC Flash niet goed is, en dat ik naar mijn BIOS moet gaan. De pc schakelt zich daar zoals hij zegt na 15 seconden uit.

Ik krijg ook 1 BIOS piep te horen. De handleiding zegt hier het volgende over:
'One short beep - VGA Detected, Quick boot set to disabled, No keyboard detected'
Het vreemde is dat ik maar niet in mijn BIOS kom. Ik zet de pc aan, en houd meteen daarna de DEL toets ingedrukt tot ik na 20sec beeld krijg, en dan krijg ik de foutmelding te zien.
Ik heb dit al met 2 andere toetsenborden geprobeerd, en dan krijg ik hetzelfde.
De debugled van het moederbord blijft de hele tijd op 00 staan.
[ Voor 3% gewijzigd door letscode op 22-10-2011 15:02 . Reden: thumbnail toegevoegd ]