• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Topicstarter
Ik wist niet in welk topic ik dit kwijt kon, maar ik vroeg mij af of saturn nog steeds meegaat met elke prijs. Ben momenteel 10 min verwijderd van saturn, en wilde eigenlijk volgende week de sigma 50mm 1.4 voor canon bestellen bij Kamera Express (waar die momenteel het goedkoopst is)

Ik kan nergens zien of Saturn deze op voorraad heeft (of uberhaubt verkoopt) maar gaan zij nog steeds mee met elke legitieme site?

Thanks

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

ThePupD schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:25:
Ik kan nergens zien of Saturn deze op voorraad heeft (of uberhaubt verkoopt) maar gaan zij nog steeds mee met elke legitieme site?
Nee, en dat hebben ze ook nooit gedaan. Ze gaan alleen mee met prijzen van fysieke winkels binnen 15 kilometer.

Kamera express is trouwens een prima winkel die snel levert. :)

[ Voor 8% gewijzigd door job op 22-10-2011 14:35 ]

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Topicstarter
job schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

Nee, en dat hebben ze ook nooit gedaan. Ze gaan alleen mee met prijzen van fysieke winkels binnen 15 kilometer.

Kamera express is trouwens een prima winkel die snel levert. :)
Ja weet ik, vaker bij besteld.
Mjah dan bestel ik m wel lekker. Wat je zegt klopt trouwens niet. Heb er 2 jaar geleden een 24-105 L van Canon gekocht. En er 70 euro afgekregen omdat hij bij Kamera Express goedkoper was en dat op een computer van hun liet zien. Toen werd er wel eerst gezegd dat dat niet kon, en toen heb ik gezegd dat ik had gebeld en mij dat werd verteld en dat ik het voor die prijs wilde. Na 10 minuten met manager praten zijn ze akkoord gegaan.

Heb trouwens bij MediaMarkt ook 50 euro van mijn flitser afgekregen omdat deze bij Steenweg zoveel goedkoper was. Deze goedkoper zei "oh oke prima" keek op de site en schreef een kortingsbon.

Dus het kan wel:)

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 15:38
Bij Media Markt gaat het vrij makkelijk. Als je aantoont waar het goedkoper is doen ze daar niet altijd moeilijke over. Ligt overigens soms wel aan de verkoper.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hier is het forum niet helemaal voor bedoeld. Als je snel antwoord wilt hebben zou ik ze gewoon bellen.

En als je er 10 minuten van verwijderd bent, waarom ga je dan niet even langs?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.