Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

draadlose microfoon voor spraakherkenning

Pagina: 1
Acties:

• ventilatorr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-11 21:57
Hallo,

Ik ben op zoek naar een draadlose microfoon voor spraakherkenning. Nou zijn er heel veel headsets (bluetooth voor de telefoon, koptelefoons). Aangezien ik liever niks op mijn hoofd heb de hele dag heb ik gekeken naar een tafelmicrofoon maar die heb ik nog niet draadloos gezien, en naar een microfoon die je op je trui klikt.

Nou had ik deze gezien maar ik vraag me af of de kwaliteit van het geluid wel zo goed is.

wat ik dus zoek:
- Draadloze microfoon
- Liever niks op het hoofd
- goede geluidskwaliteit (noise cancelling)

bij voorbaat dank.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
te vluchtig gelezen.

[ Voor 86% gewijzigd door Greatsword op 22-10-2011 13:00 ]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58
Ik geloof dat je deze ook in z'n standaard kan laten staan en hij dan werkt. Hoe goed hij is e.d. weet ik niet, ik heb hem niet.

• ventilatorr
na wat verder gekeken te hebben zie ik dat een headset toch makkelijker is. omdat ik met een laptop werk heb ik een ingebouwde geluidskaart ook nodig.

dus nu zoek ik een lichte draadlose headset met geluidskaart.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
ventilatorr schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:29:
na wat verder gekeken te hebben zie ik dat een headset toch makkelijker is. omdat ik met een laptop werk heb ik een ingebouwde geluidskaart ook nodig.

dus nu zoek ik een lichte draadlose headset met geluidskaart.
Het lijkt mij erg sterk dat je laptop geen ingebouwde geluidskaart heeft of het moet al een heel oude laptop zijn dus dat zou ik als ik jou was dan eerst eens na kijken. En verder zijn de eisen voor spraakherkenning qua microfoon niet zo bijzonder maar is het meer de software hoe die ermee om springt. Je zal in elk geval dan toch voor draadloze headsets veelal bij bluetooth setjes terrecht komen voor zover ik gezien heb.

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 10:07

eagle00789

Est. November 2005

Vergeet de usb headsets niet. Check deze maar eens: pricewatch: Logitech PC Headset 960 USB

• ventilatorr
Roel1966 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:24:
[...]

Het lijkt mij erg sterk dat je laptop geen ingebouwde geluidskaart heeft of het moet al een heel oude laptop zijn dus dat zou ik als ik jou was dan eerst eens na kijken. En verder zijn de eisen voor spraakherkenning qua microfoon niet zo bijzonder maar is het meer de software hoe die ermee om springt. Je zal in elk geval dan toch voor draadloze headsets veelal bij bluetooth setjes terrecht komen voor zover ik gezien heb.
dat zei ik een beetje krom. ik bedoelde een headset die niet van de laptop geluidskaart gebruik maakt zoals een usb headset.
Pagina: 1