Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• frank58
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 11:01
Dmedia ATM 3470

• 1 GHz Samsung Cortex A-8 processor.
• 800x600 schermresolutie.
• 4 GB intern geheugen (uitbreidbaar tot 32 GB met micro SD slot).
• Wifi.
• 1.3 MP camera met microfoon.
• G sensor.
• HDMI aansluiting.
• DRM ondersteuning.
• Hoge capaciteit oplaadbare accu (4800 mAh).
tot wel 5 uur continue gebruik.
• Ingebouwde speaker.
• Inclusief oplader & koptelefoon.

De tablet net in huis maar de de sdcard wordt niet herkend.
Alles geprobeerd maar geen resultaat.
Helpdesk gebeld. Zouden een link malen naar een nieuwe firmware. mail echter nooit ontvangen.
Wie weet de link naar de nieuwste Dmedia firmware of heeft de oplossing.

[ Voor 46% gewijzigd door frank58 op 22-10-2011 12:21 ]

• frank58
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 11:01
Ik ben weer wat verder. De tablet herkent alleen maar SD kaarten. SDHC wordt niet herkend.
Ook de firmware opnieuw installeren lukt alleen met een SD kaart en niet met een SDHC kaart.
Denk dat de firmware aangepast moet worden of het is een hardware probleem.
Wie kan wel SDHC kaarten lezen???

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 09:06
Ik zit te twijfelen om deze te halen iemand een review voor mij! Hoe zit het metname met de market is die gewoon van google. Wat voor scherm zit erin resestief of capatief? Wie iets weet mag het zeggen!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• juliaiaia
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-11-2022
Hoi,

de tablet draait precies een vereenvoudigde versie van Android. Restore naar factory settings is bv. enkel mogelijk via root-procedure. Op http://www.androidtablets...3032-d-media-atm3470.html wordt dit heel uit de doeken gedaan. Ik ben er echter nog niet ingeslaagd.

Het is dus een Android en apps downloaden kan via de gangbare Android Market. Enigste nadeel is dat, zoals het toestel geleverd wordt, de 'Android market search'-functie niet werkt. Dit kan verholpen worden door wat tips op bovenstaande link. Voorlopig lukt het me tevens ook niet om "toffe" en "populaire" apps als Facebook, Twitter, Skype, HP e-Print te installeren. Krijg telkens de melding "Toestel wordt niet herkend.". Ben er wel in geslaagd om leuke, '2derang apps' te downloaden. G-mail, e-mail(voor pop3), youtube, muziek, mediaplayers,... zijn al geïnstalleerd. Heb bookmarks voor twitter en facebook op m'n homescreen gezet en merk zelfs niet meer dat ik geen app ervoor heb. Creatief zijn is dus de boodschap :)

Het toestel op zich is wel tof in gebruik. Je krijgt waar je voor betaalt. Het scherm is wel verrassend goed: capacitief en bijna net zo helder en responsive als van m'n ipod touch gen2. De batterij gaat echt wel pak langer mee dan aangegeven, mits je het toestel uitschakelt en niet op standby zet als je het niet nodig hebt. (De phone.apk blijft op de achtergrond draaien, maar dit kan ook verholpen worden met tips van bovenstaande link, waardoor batterijduur verlengd wordt. Zelf nog niet getest.)

Ik gebruik de tablet om foto's te bekijken, te surfen, e-mail, agenda, angry birds, muziek (sd-kaartje/youtube), tourist apps, notities, e-reader,...

Al bij al ben ik erg tevreden erover. Tablet is snel, mooi scherm, compact en budget-vriendelijk.
(In oktober2011 aangeschaft in kruidvat voor 150euro).

Hopelijk ben je iets met de info.

Groetjes