Toon posts:

mensen die computerverslaafd zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Michel en de mediatheek

Er was eens een mannetje, hij heette michel, michel had altijd een speciale band met computers. Elke keer al;s je in de mediatheek kwam zat michel er ook. Dan zat hij hardop te denken en te vloeken tegen de computers. Ook kwawm het regelmatig voor dat hij zo woest was geworden op een computer dat hij domweg als een boeman op de systeemkast begon te trappen. Michel woonde ook in de mediatheek, helmaal achterin rechts stonden altijd een dikke stapel met dozen en daar had michel zijn huisje van gemaakt. Als hij dan wakker werd ging hij gewoon de varens uit de vensterbank enzo opeten. Hij zij dat als je varens eet nooit vierkante ogen krijgt. Nou, dat heb ik een keer geprobeert hoor, en ik begon direct buikkramp en reeskak te krijgen.

Wie herkent zichzelf hierin???

Verwijderd

Ja dikke eikel daar herken ik mij zeker in want je hebt het over mij persoonlijk. Je maakt mij over heel tweakers.net belachelijk met dat roddelverhaaltje wat trouwens helemaal niet waar is!

slotje A U B

Verwijderd

Topicstarter
man dat ik ken jou niet eens, wie ben jij eigenlijk?

Verwijderd

Nee joris ik ken jouw want je zit nu op dit moment naast me en ik zie wel wat je aan het doen bent!

Verwijderd

Topicstarter
nou doe er maar een slotje op, mijn goede idee wordt helemaal door stof bedolven op deze manier. Ik was alleen benieuwd hoe en wat mensen van een mediatheekbewoner vinden

Dit topic is gesloten.