Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

13/14" laptop met (eventueel) Blu-ray

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• LordTD87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik had graag een 13 of 14 inch laptop gekocht voor gebruik op de hogeschool tijdens de lessen. De batterijduur is dus wel vrij belangrijk, de prijs ook.
Nu ging mijn voorkeur uit naar eentje met Blu-ray lezer omdat hij ook in stagelessen en op reis gebruikt zal worden, ik ben ook gamer maar heb alleen slechte ervaringen met gaming laptops door het oververhitten (tweede generatie Dell XPS 17 gehad).

Heeft iemand suggesties? Ik ben niet meer zo thuis in de markt van processoren en grafische chips omdat mijn vaste pc bijna 4 jaar oud is.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zou hier eens een paar bladzijden gaan lezen.

[NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook december 2010 12"-14"

Verwijderd

LordTD87 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:51:
ik ben ook gamer maar heb alleen slechte ervaringen met gaming laptops door het oververhitten (tweede generatie Dell XPS 17 gehad).
Volgens mij heb je het hier over 'heet worden', niet overhitten. Elke laptop is dit segment wordt heet, of je moet het dubbele betalen voor iets als een elitebook of alienware. Die worden niet zo heet als ik http://www.notebookcheck....0QM-Notebook.58812.0.html mag geloven.
LordTD87 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:51:
Nu ging mijn voorkeur uit naar eentje met Blu-ray lezer omdat hij ook in stagelessen en op reis gebruikt zal worden
Sony SB? Niet de beste laptop, maar wel de goedkoopste waar blu-ray in mogelijk is. Of koop een willekeurige laptop en zet er zelf een blu-ray drive in.

Maar back to the point, je hebt vast het CSL beleid gemist. Losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Hiervoor hebben we de NBBG topics. Zie 1 post terug :)

Dit topic is gesloten.