Toon posts:

Van Ati videokaart naar Nvidia videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu een Ati Radeon HD 4350 in mijn systeem zitten en ik zou die graag willen vervangen door een Nvidia Geforce 560Ti. Maar krijg ik hier nog problemen mee als ik van Ati naar Nvidia ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Goed de ATI drivers verwijderen met Driver Sweeper
Om helemaal probleem vrij ineens ( soms laat Driver Sweeper iets achter ) kun je verse Windows instal doen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor je antwoord dan ga ik dat een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
yzx schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:07:
Goed de ATI drivers verwijderen met Driver Sweeper
Om helemaal probleem vrij ineens ( soms laat Driver Sweeper iets achter ) kun je verse Windows instal doen
Sorry hoor, maar dat is 50% slecht advies. Compleet Windows opnieuw installeren voor een nieuwe videokaart is echt niet nodig.

Driversweeper zorgt er juist voor dat er geen restjes achterblijven t.o. een standaard deinstallatie van de drivers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

MicGlou schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:59:
[...]

Sorry hoor, maar dat is 50% slecht advies. Compleet Windows opnieuw installeren voor een nieuwe videokaart is echt niet nodig.

Driversweeper zorgt er juist voor dat er geen restjes achterblijven t.o. een standaard deinstallatie van de drivers etc.
Genoeg problemen geweest van mensen die van amd naar nvidia en visa versa gingen en problemen hadden omdat driver sweeper iets vergeten had ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
ATI/AMD drivers verwijderen
reboot
Bij hardware je videokaart installatie ongedaan maken
Uitschakelen
Nieuwe kaart Installeren
Inschakelen
Driver installeren
Reboot

Klaar :)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
yzx schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Genoeg problemen geweest van mensen die van amd naar nvidia en visa versa gingen en problemen hadden omdat driver sweeper iets vergeten had ;)
Prima... een van de betere programma's om er zeker van te zijn dat het goed gebeurd is Driversweeper. Als het daar niet mee lukt dan

Maar dat was niet mijn punt... het gaat om het advies 'installeer windows opnieuw'... dat is altijd het laatste advies wat je iemand geeft en probeer je zoveel mogelijk te voorkomen.

Een puntje waar overigens nog wel eens een probleempje mee op wil treden en wat door velen over het hoofd wordt gezien: ook directX eventjes verversen als er problemen zijn in games.

[ Voor 13% gewijzigd door MicGlou op 22-10-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:36

Nikeo

Jawelles

check ook even of je voeding het wel trekt
Pagina: 1