Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Ik ben bang voor een miskoop. Want als die verrot is waar moet je hem dan naar toe brengen (pick-up and return
Maar je kunt het er altijd op gokken!
Maar je kunt het er altijd op gokken!
hmm... das idd wel geinig
een vriend van me heeft 1,5 geleden een Laptop bij de ALDI gekocht en die doet het ook nog perfect.
ik vraag me alleen af hoe het met garantie en zo zit
een vriend van me heeft 1,5 geleden een Laptop bij de ALDI gekocht en die doet het ook nog perfect.
ik vraag me alleen af hoe het met garantie en zo zit
O ja, videogebeuren is shared, je kan zelf instellen hoeveel MB. Tot 64 MB.
Merk niet echt bekend?? Ik dacht dat Toshiba toch wel een bekend merk (laptop) was!!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Mensen,
morgen komt er bij deze duitse Lidl een schitterende actie. Ik wist dit zaterdag al, maar op deze site wordt door sommige mensen dan meteen voor schooier uitgemaakt, zoals met de geluidsboxen van de aldi vorige week.
Komt die:
Intel Pentium Mobile III processor > 1 Ghz!!!
jaja, maandag pas uitgekomen, morgen bij de lidl.
verder:
256 mb heheugen
14,1 XTF scherm
20 gb harde schijf
diskette
accu
3 jaar garantie
en het gebruikelijke
ik hoop dat jullie er iets aan hebben,
en de prijs DM 3888,-
Dus 3888 x 1,1267 = 4381:+
morgen komt er bij deze duitse Lidl een schitterende actie. Ik wist dit zaterdag al, maar op deze site wordt door sommige mensen dan meteen voor schooier uitgemaakt, zoals met de geluidsboxen van de aldi vorige week.
Komt die:
verder:
256 mb heheugen
14,1 XTF scherm
20 gb harde schijf
diskette
accu
3 jaar garantie
en het gebruikelijke
en de prijs DM 3888,-
En moeten wij dit serieus nemen?Op woensdag 21 maart 2001 22:55 schreef danisox het volgende:
Mensen,
Komt die:
verder:
256 mb heheugen
14,1 XTF scherm
20 gb harde schijf
diskette
accu
3 jaar garantie
en het gebruikelijke
en de prijs DM 3888,-
wel grappig die rappe cpu's maar met de huidige videokaarten in laptoppies heb je er zo weinig aan....games gaan nog beretraag Voor office en internet merk je zowiezo niet of er nu 550 of 850+ in zit.
zoek er een met een iets rappere videokaart of wacht nog ff op de nieuwe laptoppies met een geforce 2 Go (zijn al aangekondigd)
zoek er een met een iets rappere videokaart of wacht nog ff op de nieuwe laptoppies met een geforce 2 Go (zijn al aangekondigd)
GERICOM mobile world
1st SuperSonic 1000 DVD 14.1
Intel® Pentium® III Prozessor, 1.0 Gigahertz, 256 MB Arbeitsspeicher, 20.0 GB Festplatte, DVD-ROM-Laufwerk, 14.1" TFT-Display, Trident Cyberblade i1 bis 8 MB Shared Memory Grafikchip mit TV-Ausgang, 56K Modem, 16 Bit Sound, USB-Anschluss, Smart Lithium-Ionen-Akku, Microsoft Betriebssystem Windows Millennium Edition OEM-Recovery Version*. Microsoft Word 2000 OEM, Microsoft Works 2000 OEM, 24 Monate Garantie mit Abholservice.
*Nutzbar nur in Verbindung mit dem gekauften System
Art.Nr.: 380 1101
Dieses Produkt können Sie auch direkt bei uns im Online-Shop kaufen.
**
Voor DM 3999,- is idd niet duur! (Media Markt)
1st SuperSonic 1000 DVD 14.1
Intel® Pentium® III Prozessor, 1.0 Gigahertz, 256 MB Arbeitsspeicher, 20.0 GB Festplatte, DVD-ROM-Laufwerk, 14.1" TFT-Display, Trident Cyberblade i1 bis 8 MB Shared Memory Grafikchip mit TV-Ausgang, 56K Modem, 16 Bit Sound, USB-Anschluss, Smart Lithium-Ionen-Akku, Microsoft Betriebssystem Windows Millennium Edition OEM-Recovery Version*. Microsoft Word 2000 OEM, Microsoft Works 2000 OEM, 24 Monate Garantie mit Abholservice.
*Nutzbar nur in Verbindung mit dem gekauften System
Art.Nr.: 380 1101
Dieses Produkt können Sie auch direkt bei uns im Online-Shop kaufen.
**
Voor DM 3999,- is idd niet duur! (Media Markt)
Wordt bovenstaande ook in Nederland te koop ?
Voor zo'n bedrag kun je toch wel ff naar duitsland?Op donderdag 22 maart 2001 10:26 schreef Majestic het volgende:
Wordt bovenstaande ook in Nederland te koop ?
Verwijderd
Gewoon doen ze zullen geen rotzooi afleveren. Meestal zijn het toch wel merk spullen waar niet he desbetreffend label op zit. En laat dan dat ene stukje plastic maar zitten voor een paar honderd gulden...
Verwijderd
Waarom zo'n oud topic heropenen? 
Hier is een recentere thread over Lidl laptops:
[topic=175931]
Hier is een recentere thread over Lidl laptops:
[topic=175931]
Mmm, van Mora
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()