Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulsaris
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-10-2024
Hallo allemaal,
Na een kernel flash op m'n sgs met DarkyRom v10.2 RE komt tijdens de herstart, de numerieke keypad niet tevoorschijn en kan ik dus niet de pincode intikken om toegang te krijgen. De telefoon blijft staan bij de bootanimatie die alsmaar opnieuw blijft doorgaan. Ik heb toen maar via de recovery mode met behulp van de DarkyRom backup een recovery gedaan. Echter ook na de recovery komt het numerieke toetsenblok niet op.
Uiteindelijk heb ik de telefoon opnieuw geflashed met DarkyRom v10.2 RE, maar het numerieke toetsenblok verschijnt niet.
Ik vraag me af of ik de telefoon nog wel weer werkende kan krijgen. Heeft iemand enig idee?
Ik kan op het web ook niemand vinden die een soortgelijk probleem heeft gehad.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je zit in een bootloop, er is iets niet helemaal goed gegaan. Hoe je een SGS flashed weet ik niet, maar je moet je rom nog een keer downloaden en opnieuw erop zetten volgens de juiste methode.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulsaris
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-10-2024
janvanduschoten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:53:
Je zit in een bootloop, er is iets niet helemaal goed gegaan. Hoe je een SGS flashed weet ik niet, maar je moet je rom nog een keer downloaden en opnieuw erop zetten volgens de juiste methode.
Ik kreeg de hint om een andere versie van odin3 te gebruiken voor het flashen. Dit bleek een goeie hint te zijn, i.p.v. van versie 1.3 heb ik v1.7 van odin3 gebruikt, en ik heb nu weer een functionerende telefoon :D

Gr.