Je kan niet tegen geintjes?
Verder zie ik in je DM's maar 1 discussie die voldoet aan je omschrijving "Er was
net iemand die..." en ik moet zeggen dat je manier van reageren daar idem is; als je zo met mensen om gaat (en in de reacties van de advertentie
offtopic gaat over verzendkosten e.d.) kun je er gif op in nemen dat mensen om verheldering gaan vragen.
Oh, jij kan zomaar in mijn DM kijken. Fraai is dat.Is dat niet prive?
Maar nu je er toch over begint.
offtopic:
Ik vind dat als je €12 porto vraagt terwijl aangetekend €8,05 (incl. verzkering tot €500) vraagt dat je verkeerd bezig bent.Doosje en naar het postkantoor lopen daar reken ik niets voor, hij wel.
Niettemin is dat geen reden om mij te bombarderen met DM.
Dan heb je niet gezien dat ik die tekst dezelfde avond nog verwijderd heb.
Verwijderd in 'V&A aangeboden: HTC P4350 Windows Mobile smartphone'
Niet omdat ik niet meer achter hetgeen stond, sta ik nog steeds. Maar omdat ik van het DM gezeur af wilde
Ook heb je gemist dat ik niet de enige was die commentaar gaf.
Dharion in 'V&A aangeboden: HTC P4350 Windows Mobile smartphone'
Ik heb de verkoper daarbij nog op de hoogte gesteld dat hij de reacties op z'n advertenties kon uitzetten. Dat heeft hij niet gedaan.
Kortom.
Kijk voortaan dan ook even bij het commentaar, eerst bij de commentaren, dan bij DM, denkna en vorm daarna pas je mening!
Eerlijk gezegd zie ik dat je eigenlijk geen reden had om te reageren dan behalve mij attent te maken op iets waarmee ik een probleem heb, en ik niet alleen.
Je verteld hierboven maar een kant van het verhaal.
Je merkt het al. Ik maak van m'n hart geen moordkuil.
Maar dat terzijde
Overigens is dat niet de enige reden dat ik van DM af wil.
[quote]
Dat staat los van het, eventuele, technische probleem dat je klaarblijkelijk DM's zou ontvangen als deze uit zouden staan. Dat laat ik aan de Devvers over.
[/quote]
Zoals ik al stelde. Als ik DM niet aangevinkt heb in "voorkeuren" krijg ik nog DM. Ik kan alleen geen DM meer versturen. En dat is al sinds invoering zo.
@Floppes
offtopic:
Kijk ook eens naar de positieve aanvullingen of adviezen die ik als commentaar geef. Een medaille heeft twee kanten doorgaans! Enne, ik wilde al langer van DM af.