Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patryk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 15:02
Ik ben sinds vandaag de eigenaar van de Acer 522 C6DKK. Deze heeft de nieuwe C60 APU met HD6290.
Heb 4GB DDR3 erin geprikt, Windows Ultimate x64 geïnstalleerd, maar kan nergens de drivers vinden :( Acer site is ook lekker duidelijk. Daar staat alleen het model 522, maar er zijn dus twee revisies C50 en C60.

Heeft iemand deze wel kunnen vinden?
Bij voorbaat dank!

Edit: Net een topic tegengekomen. De driver van de GPU moet je van de 722 (grotere model dus) pakken, want deze wordt standaard geleverd met Home Premium x64. De rest kan je gewoon van de 522 pakken :) AMD released ook geen drivers voor de APU C series, dus je bent volledig afhankelijk van de fabrikant van de netbook.

[ Voor 30% gewijzigd door Patryk op 21-10-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Voor je een clean install doet, altijd eerst uitzoeken welke drivers nodig zijn en of deze te vinden zijn. Dikwijls is het ook gewoon zo dat je volledig afhankelijk bent van de fabrikant zelf zoals je reeds zei omwille van "zelf gefabriceerde hardware" en dergelijke.

[ Voor 11% gewijzigd door egonolieux op 22-10-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momagic
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-06-2022
Hey Patryk,

Ik las ergens dat de maximale geheugen uitbreiding voor de Acer 522 C6DKK 2GB is. Maar jij hebt het over een 4GB DDR3, dus ik neem aan dat het gewoon kan. Sta zelf op het punt om deze netbook aan te schaffen vandaar.

Graag je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino813
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 17:20
Ik heb er ook 4GB in geplaatst. de drivers moet je zoeken in de hd6290 hoek. Even googlen en installeren.
Ik heb er alleen ultimate 32 bits op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze laptop ook.
En net 4 gb erin geplaatst.
Draai Windows prof. 64 bits erop.

En in de toekomst dualboot met linux.

De drivers zijn wel te downloaden.
Via acer. en via de amd site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd