Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win 7] taakplanner werkt niet meer, afbeelding beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 18:08
hallo

Op mijn computers heb ik synctoy geinstalleerd die elke dag een backup maakt naar mijn NAS. Nu werkte dat altijd prima, maar al een tijdje maakt hij geen backups meer van mijn desktop. Ik ben maar eens gaan kijken waarom dit was en als ik taakplanner open krijg ik deze melding:

Taak 7a90c9a0: De taakafbeelding is beschadigd of er is mee geknoeid.

Geen idee wat dat allemaal is (krijg ook geen hits op dat serienummer), maar hij start synctoy niet meer op (geen idee of er verder nog problemen zijn). Ik heb geprobeerd om de taak gewoon opnieuw aan te maken maar zo te zien werkt dat ook niet. Na voltooien krijg ik gewoon direct dezelfde melding weer.

Iemand enig idee wat hier fout is en hoe ik het op kan lossen?
Ik was 7a90c9a0 wel al tegengekomen, diep weggestopt in de registers, maar ik ga er maar niet aanzitten aangezien ik niet weet hoe het moet zijn.

edit:
kun je je titel nog wijzigen? toetsenbord is denk ik even blijven hangen. het moet taakafbeelding zijn

[ Voor 6% gewijzigd door timberleek op 21-10-2011 18:47 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Geen oplossing voor je probleem, maar een wijziging van de titel kan je aanvragen via de Topic Report. Kan via het handje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif dat boven elk topic staat

Wellicht dat je hier iets mee kunt: MS10-092: Beveiligingsprobleem in Taakplanner kan leiden tot onrechtmatige uitbreiding van bevoegdheden

[ Voor 44% gewijzigd door Rupie op 21-10-2011 19:19 ]

Desktop | Server | Laptop

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 18:08
Het lijkt erop dat dat heeft gewerkt, hij geeft geen error meer als ik de taakplanner open.

Ik zal zo even de pc opnieuw opstarten om te kijken of ik niet ergens mijn register aan gort heb geholpen (zal je net zien).
maar voor nu lijkt het opgelost

Stom eigenlijk dat ik die pagina zelf niet heb gevonden, het is notabene een site van ms zelf.
maar goed, bedankt voor de hulp