Toon posts:

[Sitecom N300 router] Problemen met AWstats weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb diverse website draaien bij pcextreme met statistieken van AWstats. SInds een kleine maand krijg ik bij de statistieken van alle sites een 500 error, maar alleen hier bij mijn thuis. op andere locaties of op mn mobiel werkt het gewoon. de webhosting is op de hoogte gebracht, maar kan niks doen. Ik heb ccleaner gedraait, zonder succes. dit probleem heb ik op zowel internet explorer, firefox als chrome op alle systemen hier in huis. Router en Modem (zeelandnet) gereset, zonder succes.

Waar moet ik nog verder zoeken? pcextreme zegt niks meer te kunnen betekenen (logisch, want op andere locaties werkt het gewoon)

http://stats.fulleffect.nl/awstats/

alvast bedankt voor de reacties.

groeten, marco

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

jep

Het geluk bij dit soort dingen is altijd dat het érgens moet zitten. :P Wat ook mooi is, is dat je een 500 error altijd met alle info in je errorlog kunt terugvinden. Dat kun je misschien niet zelf, maar je provider kan dat wel.

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:42
jep schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:34:
Het geluk bij dit soort dingen is altijd dat het érgens moet zitten. :P Wat ook mooi is, is dat je een 500 error altijd met alle info in je errorlog kunt terugvinden. Dat kun je misschien niet zelf, maar je provider kan dat wel.
Maar is het dan niet vreemd, dat dit alleen op zijn systemen gebeurt ?

Misschien stom, maar kun je eens kijken,TS, of het probleem ook voordoet wanneer je zonder router gaat kijken? Dus rechtstreeks via het modem van je provider?

Kan het eigenlijk wel iets zijn vanuit de router?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Probeer het eens met DNS servers van bijvoorbeeld OpenDNS (208.67.220.220 en 208.67.222.222). Wellicht dat je naar een verkeerd ip gestuurd wordt door de DNS van je provider?

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de reacties!

@Jep: 213.34.***.*** - - [21/Oct/2011:15:27:29 +0000] "GET /awstats/ HTTP/1.1" 500 343 "http://stats.fulleffect.nl/" "Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)"

@lifeguard: ik heb nu een directe kabel tussen modem en laptop geplaatst, en inderdaad heb ik nu weer toegang tot AWstats.

Omdat het dus aan mijn router lijk te liggen hier wat meer informatie over, het is namelijk een Sitecom N300 wireless. draadje tussen laptop en router geeft het zelfde probleem als draadloos. Het rare is dus dat ik mijn router een harde reset gegeven heb afgelopen vrijdag. ik zal eens kijken of er een software update is.

@ik222: ik probeer graag je oplossing, maar ik heb geen idee waar je het over hebt :$. aangezien je het over de dns van mijn provider hebt en de tijdelijke oplossing van lifeguard werkt ga ik er vanuit dat ik dit niet hoef te proberen?

alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met het router probleem. Is het handig als een moderator dit topic verplaatst naar het router/ netwerk forum?

Edit: update gedaan van router, geen wijziging.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 22:09

IEF

Why so serious?

Move naar Netwerken, titelfix.

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

donny007

Try the Nether!

Overweeg ook om die statistiekenpagina af te schermen, alle gegevens (inclusief ip-adressen) van bezoekers zijn te bekijken, alsmede delen van het Joomla CMS.

[ Voor 20% gewijzigd door donny007 op 31-10-2011 15:44 ]

/dev/null

Pagina: 1