Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?] Website zit vast bij submitten reactie

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Als je een reactie submit op de frontpage, of een bestaande wijzigt, dan zit de pagina "vast" totdat de server reactie gegeven heeft. Echt vast. De muiscursor wijzigt niet meer, de rechter muisknop doet niets meer, scrollen gaat niet. Echt VAST. Dit is eigenlijk pas echt merkbaar (en dus vervelend) bij een langzame verbinding (zoals atm vanuit een brakke bagger-hotel-wifi hier in Japan).

Toch kan het in Nederland ook best voorkomen: als je op een publieke wifi zit waar het druk is, wordt je verbinding ook traag en je responstijden worden hoog (hoge ping dus).

Zou het niet netter zijn om het te doen zoals alle andere websites? Dus eoa progress weergeven totdat er gedaan is wat er gedaan moet worden :?

Ik gebruik trouwens Windows 7 met Opera 11.51, mocht dat wat uitmaken.

日本!🎌

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Ik gebruik ook Opera op Windows 7 (al maaaanden lang) op meerdere computers, en ik heb nog nooit ervaren wat jij beschijft..?

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 21-10-2011 17:51 ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Omdat jouw verbinding misschien snel genoeg is? Ik heb over modemverbindingen. 10KBps en pingtijden van minstens een halve seconde.

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

crisp

Devver

Pixelated

Het is een beetje afhankelijk van welke browser je gebruikt; Firefox locked bijvoorbeeld de GUI niet bij synchrone ajax-requests.

Maar ik denk dat je bij dergelijke verbindingen sowieso geen goede internet-ervaring kan verwachten...

Intentionally left blank