Voor alle (wannebe) UT spelers

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
o¢r*FlocutuS van Ocrana (een Duitse, nee de Duitse top UTclan heeft een UT bijbel gemaakt welke te vinden is op de site van ocrana.
Well, this is supposed to be something like ThreshŽs Quake Bible at Gamers Extreme, for UT and only for duel. The target audience are mediocre players, but maybe even some top players can learn a thing or two. If you are still a bloody newbie you should visit the Playstation2 Unreal Tournament Strategy Guide at Gamepro.com first.
Het is hier te vinden.
www.ocrana.de/utbible/

Dit is niet voor alleen maar newbies, maar ook voor de meer gevorderde UT speler. Ikzelf had veel aan de info iig. :)

GreetZzz ReXomniuM

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

mTw roelt meeeeeeeeeeeeeeeeer!!! B-)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
mTw heeft idd vorig jaar de cup gewonnen, maar dat is niet echt de strekking van dit topic.

Verwijderd

Vet man.....goeie site met leuke tips.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op Wednesday 21 March 2001 14:03 schreef Chante het volgende:
mTw roelt meeeeeeeeeeeeeeeeer!!! B-)
Blijkbaar niet.
Ocr zit nu in de finale tegen -X-, terwijl mTw om de derde prijs tegen }FB{ mag gaan spelen.

Verwijderd

Damn hey... dat gaat echt ver...
Ik speel gewoon afentoe als ik es zin heb op een servertje. En ik ben zeker niet slecht (sta vrijwel altijd op de 1-4e plaats), maar zo fanatiek ben ik nou ook weer niet...
Zo heb ik alle eyecandy aan en dropt de framerate bij mij ook wel es onder de 40.
En dingen zoals wapenvolgorde of toetsen tweaken doe ik nauwelijk aan.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op vrijdag 15 juni 2001 16:01 schreef PsyFlux het volgende:
Damn hey... dat gaat echt ver...
Ik speel gewoon afentoe als ik es zin heb op een servertje. En ik ben zeker niet slecht (sta vrijwel altijd op de 1-4e plaats), maar zo fanatiek ben ik nou ook weer niet...
Zo heb ik alle eyecandy aan en dropt de framerate bij mij ook wel es onder de 40.
En dingen zoals wapenvolgorde of toetsen tweaken doe ik nauwelijk aan.
Offtopic of database probleempje? :?

Verwijderd

Nope, ik had het over die UTbible. Maar een aantal lui begonnen (offtopic) der tussendoor te blaten over mTw. Ik had misschien beter ff kunnen quoten... maarja, het draadje ging tenslotte over die bible!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02
Wel handig, zo'n bijbel waar alles wat je altijd al wilde weten over UT in staat. Ik zal het eens rustig doorlezen, en kijken of ik er beter van kan worden!
Pagina: 1